Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PASsista

30.10.2005 |

Heippa,

Mulla takana yksi ICSI josta ei tärpännyt, mutta pakkaseen jäi onneksi kaksi - mulla olisi ensi viikolla siirto jos nyt alkiot selviää sulatuksesta. Miten toi käytännössä tapahtuu, siis koska on siirto ja tuleeko lääkitystä jos laitetaan luonnolliseen kiertoon?Lähinnä vaan mietin sitä et jos alkiot kuolee niin voinko aloittaa hoidon jo heti tästä kierrosta vai pitääkö taas odottaa? Odottaminen ei oo mun vahvuuksissa :)

Kyselen nyt teiltä koska lääkäri vasta pe ja haluaisin jo tietää miten homma toimii. Oliko niin että sulatuksesa on 60% mahdollisuus selvitä?Onko ketään muita joilla kans PAS nyt marraskuussa?? Oon lueskellu jo kesäkuusta näitä sivuja, mut nyt vasta intoutunut mukaan..

kiva jos joku osais vastata!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty tänä vuonna yhteensä neljä PASsia, eli taidan olla jonkinlainen asiantuntija...

Ihan ekaksi pahoittelut, että icsi ei onnistunut. Mutta PASsilla toivottavasti tärppää!

Minulle on kaikki PASsit tehty luonnolliseen kiertoon, eli lääkkeellisestä vaihtoehdosta en tiedä mitään. Kierron pituus on ollut noin 28 vrk ja " hoito" on alkanut ultralla noin kp10 ja ovishuipun tikutuksella. Kun testi on näyttänyt plussaa (noin 11-13 kierron päivä), on siirto ollut siitä 2-4 vrk:n kuluttua - mieluiten kai kolmen. Minulle on tehty kaksi siirtoa kolmen vrk:n kuluttua, ja molemmissa on tärpännyt. Tosin ensimmäinen päätyi keskenmenoon :-( Ne kaksi välissä tehtyä tehtiin neljäntenä päivänä, eikä tärpännyt. Ja nyt tehtiin taas kolmantena, ja jännitän, miten käy. Rv4+4 on nyt menossa... Tällä kokemuksella suosittelen siis siirtopväksi kolmatta.. Nuo neljännet ovat johtuneet siitä, että klinikkamme on viiklonloppuisin kiinni...

Siirto itsessään on simppeli, kivuton ja nopea toimenpide. Meille siirrettiin kaksi, sulamisesta selviämis-% on klinikallamme 90%. Lähes kaikkia alkiot ovat lähteneet myös jakaantumaan. Nyt on ensimmäistä kertaa siirretty kaksi, yleensä toinen hävitettiin (olivat kaksittain pakastettuja). Varoin kaksosraskauden riskiä viimeisiin alkiohin asti, mutta pääsääntöisesti taidetaan kaksi siirtää, jos sen verran siirrettävää on.

Onnea sinulle matkaan!

Nasu

Vierailija
2/4 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea plussasta!! pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin!! KÄyn hoidoissa felicitaksessa - toivottavasti sielläkin 90% selvitymis mahdollisuudet. Täytyykin hankkia ne ovistikut..mun mielestä apteekin on ollut huonoja. Mitä sä oot käyttäny - suosituksia?? Oothan jo konkari :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas!

Olen käyttänyt Clearblue-testejä, ne ovat ehkä vähän kalliimpia, kun jotkut muut, mutta tässä konkurssissa (yksityisellä mekin)... Loppuaikoina aloin testata lh-huippua aamuin illoin, vaikka ohjeessa sanottiin, että vuorokauden välein, esim aamuin riittää. Viimeksi bongasinkin lh-huipun su-iltana, ja siirto oli sitten keskiviikkona.

Nasu

Vierailija
4/4 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika suuria summia uppoaa et ei pari euron heitot tunnu enää missään. Mä veikkaisin et mulla huippu ens su..kierto 29pvä ja onneks ollu aika tasainen..pitäis olla nyt hermoilematta ettei kierto mee sekaisin :) äh ku alkoi jännittää... Sä olit 4+4 nyt? Voi vitsi miten ihanaa, onneks kuulee hyviäkin uutisia täällä niin jaksaa itsekin uskoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi