Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni käytös on ensiluokkaista verrattuna muihin,haluatko kysyä miten saan sen aikaiseksi?

Vierailija
15.06.2011 |

tv.kotiäiti

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ilmiselvää, sinulla on lapsi, muilla on kakarat.

Vierailija
2/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä katsot poispäin etkä huomaa, kun kullannuppusi tekee jotain hölmöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla helppo tai haastavampi, veikkaan että lapsesi ei ole ihan työläimmästä päästä. Onnitelut sinulle, vaikka kasvatuskeinosi eivät varmasti toimi patenttiratkaisuina kaikille.

Vierailija
4/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin :) Mutta minä en ole kotiäiti. Tosin lapsetkin jo koululaisia.

Vierailija
5/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, kotona uskaltavat näyttää tunteensa, kiukutella ja remuta, mutta kun ovat julkisilla paikoilla, etenkin ilman vanhempiaan, ovat aina todella nätisti. Eli ymmärtävät jo alle kouluikäisinä, että tilanteita on erilaisia ja että toiset edellyttävät parempaa käytöstä.

Ai niin, lapseni ovat olleet päiväkodissa 1,5-vuotiaista.

Vierailija
6/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erehdyin omassa erinomaisuudessani kuvittelemaan, että mulla olisi jotain tekemistä asian kanssa.

Sitten sain kaksi muuta lasta ja putosin maan pinnalle.

Mutta kerro ihmeessä!

Vierailija
7/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kompata ysiä. Mulla kävi sama juttu. Olin tosi hyvä äiti ja kaveritkin kateellisia kun mulla niin kiltti ja tottelevainen älykäs lapsi. Sain kaksi lisää ja samat metodit eivät enää tepsi, eikä paljon muukaan toiseen. Tajusin, että lasten luonteissa on niin paljon tekijöitä jotka vaikuttaa....

Vierailija
8/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kasvatus ole se, mikä noihin numeroihin vaikuttaa. Kyllä se on lapsen tempramentti. Perheestämme löytyy niin sisupussia kuin kilttiä ja rauhallista :). T. kotiäiti

Vierailija
9/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kasvatus ole se, mikä noihin numeroihin vaikuttaa. Kyllä se on lapsen tempramentti. Perheestämme löytyy niin sisupussia kuin kilttiä ja rauhallista :). T. kotiäiti

Tässä ketjussa ei ole ollut puhetta mistään numeroista...

Vierailija
10/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai!

Vierailija
11/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selkeät päivärutiinit ja selvät rajat. Turvallisuutta ja rakkautta.Hyvä tukiverkosto ja mahdollisuus myös omaan harrastukseen.Kunnossa oleva parisuhde ja yhteiset kasvatuskäytännöt.

Vierailija
12/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyviä lapsia on marttyyrius. Pienimmästäkin lapsen agression osoituksesta kyyneltä silmään ja viikon draama aiheesta kuinka hirveän paha olo äidillä nyt on ja kuinka on hirveää kun äiti on maailman huonoin äiti varmasti toivoisit että sinulla olisi toinen äiti ja kukaan tässä perheessä ei arvosta minua jne jne. Takaan että kasvatustulos on ensiluokkainen, varsinkin perheämmillä temperamenteilla.

Vierailija
13/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hänellä ei ole omaa tahtoa pullikoida sinua vastaan, mikä on NORMAALIA lapsen käytöstä.

Vierailija
14/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäinen on välillä itse pikku-perkele ja mielelläni katsoisin häneltäkin esimerkillistä käytöstä. Nuo kaksi muuta kyllä osaavat käyttäytyä. Pahoinpitelemään en kuitenkaan ryhdy, mutta muita neuvoja otan mielelläni vastaan :-) Kiitos etukäteen!

Vierailija
15/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäinen on välillä itse pikku-perkele ja mielelläni katsoisin häneltäkin esimerkillistä käytöstä. Nuo kaksi muuta kyllä osaavat käyttäytyä. Pahoinpitelemään en kuitenkaan ryhdy, mutta muita neuvoja otan mielelläni vastaan :-) Kiitos etukäteen!

keskimmäinen vaikea tapaus, todella! Ja näin on monellakin se keskimmäinen juurikin, olisikohan sitten jotain huomionhakua tai jotain?

Vierailija
16/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis yksi lapsi, joka on tosi hyväkäytöksinen ja ap uskoo itse sen - hyvällä kasvatuksellaan - luoneensa.

Ole kiltti ap ja valaise meitä Vähemmän Päteviä. Kerro samalla, minkä ikäinen lapsesi on ja miten se hyväkäytöksisyys sinusta ilmenee.

Vierailija
17/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huutele hävyttömyyksiä.On aina ollut rauhallinen,näemmä luonne jo sellainen.t.ap

Vierailija
18/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huutele hävyttömyyksiä.On aina ollut rauhallinen,näemmä luonne jo sellainen.t.ap

Ja mä kun odotin jotain vähän parempaa.... ja jos pojan luonne on rauhallinen,niin missä se sinun osuutesi sitten näkyy???

Vierailija
19/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljon näkee lapsia, joita ei ole kasvatettu!! Toki paljon vaikuttaa myös lapsen temperamentti.

Oma lapsi on koulussa fiksu, kotona sanoo vastaankin ja kiukuttelee, se on ihan normaalia. Ihmisten ilmoilla osaa käyttäytyä nätisti.

Vierailija
20/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan:D