Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesävaroitus: Sinä nuori sinkkunainen: älä rakastu narsistiin!

Vierailija
15.06.2011 |

Sinä voit vielä välttää sudenkuopat- valitse kunnon mies - älä komeaa, itsetietoista, itseään kehuavaa, sinusta lopulta mehut ja elämänilon imevää narsua!

t. narsun vaimo

ps nuorethan tunnetusti "uskovat" vanhempien ja kokeneiden neuvoja, mutta yritän silti...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja etsi itsellesi kunnollinen kumppani.

Nettideittailussa on se hyvä puoli, että kun saa vähän enemmän pohjatietoa jo alussa profiilien muodossa, niin pystyy paremmin välttämään narsistisen ihmistyypin jos on tarkkana.

http://bit.ly/seuranhaku tuo on hyvä paikka aloittaa profiilien tulkitseminen.

Vierailija
2/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama toisinpäin, narsisteja on myös naisissa, miesystäväni on sellaisen uhri.Kun mies on naiselle vain lisämaininta CV:ssä- tyyliin.Nyt se nainen ihmettelee, että miten on mahdollista, ettei mies rakastanutkaan häntä. Itsekeskeinen narsisti kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää narsismi toimii kumpaankin suuntaan, että kaikki vaan varuillaan, miehet ja naiset.

Vierailija
4/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ei lue kuule alle 20v ikäiset. laita tuo viesti vaikka jonnekin facebookiin tai demi palstalle

Vierailija
5/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismi kun täyttää 20v?

Vierailija
6/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini (45v) ei ollut edes tajunnut, että isäni (ovat vielä naimisissa ja asuvat yhdessä) on narsisti, ennen kuin puoli vuotta sitten sanoin hänelle siitä.

Vierailija
7/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse kunnon mies - älä komeaa, itsetietoista, itseään kehuavaa, sinusta lopulta mehut ja elämänilon imevää narsua! t. narsun vaimo

Narsisti voi toki ravata salilla ja obsessoida rusketuksesta voidakseen nimittää muita miehiä veltoiksi jne. mutta esim. naamalleen, pituudelleen ja monille muille ulkoisille piirteilleen ei narsisti voi mitään.

Vierailija
8/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nuorta kissaa kiinnosta kunnon mies, vaan pitää olla JÄNNITTÄVÄ mies. Siinä on sitten riskinsäkin. Vasta 3kymppisiä alkaa kiinnostaa kunnon miehetkin kun ovat jo kävelleet ovenkulmaan seurustellessaan jännittävän kanssa.

Vierailija
9/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska narsistista eroaminen on yhtä helvettiä.

Erostamme on kohta aikaa 2 vuotta ja yhä edelleen ex-mieheni yrittää tehdä elämästäni vaikeaa, vaatimalla erilaisia asioita, kuvittelemalla että määrää elämästäni ja voi vaatia milloin haluaa mitä haluaa.

Eikä ole merkitystä sillä, saako haluamansa vai ei. Jos saa, sitten vaaditaan jotain vielä enemmän, jos ei saa, alkaa toisenlainen piina.

Sähköpostiosoitteeni olen vaihtanut kolme kertaa, puhelinnumeroni lukemattomia kertoja, yritän olla välittämättä yhteydenotoistaan mutta ainahan esim. luettu tekstiviesti jää mieleen.

Poliisille olen jo liiankin tuttu, olen pyytänyt heiltä apua, lastenvalvoja ja lakimies on lähes sydänystäviä nykyään. Sukulaiset ovat auttaneet pahimpien karikoiden yli, mutta ei mun exälle mikään riitä.

Hyvä asia on se, että minulla on elämänhaluni, sitä ei ollut kun vielä olin naimisissa exäni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän