Veisinkö mieheni päiväkotiin kun jään itse lomalle?
Mitä virikkeitä se muka siellä saisi? Toisaalta onhan rampe ja marakin siellä ja olishan se väärin repästä se irti tutusta kaveriporukasta. Auttakaa nyt!
Kommentit (10)
Ja toisaalta tuskin jaksat itse etsiä hänelle kodin ulkopuolisia kontakteja, joten eiköhän sossu auta tuon maksun kanssa.
kun saisin älyllisesti haastavia tehtäviä. Ja mä haluan lomani kunniaksi siivota, käydä kampaajalla ja nukkua. Peran kanssa kun jää yöunet niin vähiin. Mitä sä vingut tosta 600 km:n matkasta, sehän olis joltakin toiselta pois. Ihan samalla tavalla se toinenkin joutuis viemään miestänsä 1000 km:n päähän hoitoon.
Tämä aloitus ei nyt onnistunut, sori.
Olisiko mahdollista saada mies kesäkerhoon? Tosin tämän kesän paikat on varmaan viety, kannattaa silti kysellä peruutuspaikkoja. Vein omani jo toista kertaa seurakunnan päiväleirille. Siellä saa touhuta ohjatusti muiden kanssa, tekevät retkiä, käyvät uimassa jne. En millään voi jättää sitä yksin kotiin päiviksi, eroahdistus on niin valtava.
ihan mappi Ö:stä! :D
vielä uskalla meidän kalea yksin laittaa mutta sellanen päiväleiri vois olla kiva.
ihan mappi Ö:stä! :D
käteää omaat eväät ainoastaan mukaan
käteää omaat eväät ainoastaan mukaan
onko sekin jumalauta yhteiskunnan tehtävä kun ei itse jaksa ja muuta skeidaa.... pidä kuule huoli jatkossa että enempää ei tule noita elätettäviä jotka vie paikat niiltä jotka ihan oikeasti ne tarvii!!!!!! Minä joudun viemään oman miehen 600 km päähän joka aamu ihan vaan tommosten takia.