Qppa poksahta tähän kun en osaa päättää mitä teen näiden Primolutien kanssa...
Mulla siis oli tarkoitus siirtää näitä kuukautisia joiden piti alkaa nyt la-su mutta kovasti on oireita ym niin että alkavat varmaan viim huomenna:/
Ja huomenna piti aloittaa siirtopillerit kun paketissa lukee että aloitettava n.3vrk ennen vuodon alkamista.
No, otin aamulla 1 tabun ja nyt olis otettava pian vielä puolikas, mutta enpä tiedä, tuntuu siltä että kohta holahtaa veret joten what´s the point:(
Joku kommentoi eilen olleessa toisen hlön aloittamassa ketjussa gynen sanoneen että vois aloittaa vielä vuotopäivänäkin ja sit vaan alkaa vuoto uudelleen kun kuurin lopettaa...
EN TIEDÄ, inhottaa ronklata muutenkin omaa suht säänn kiertoa ja nyt sitten vielä tämä arpominen prkl:((
Kommentit (4)
nuo siirtopillerit tänään.
Tosiaan la-su olis vuodon alkamispäivä, mutta oireita ollut sen verran kovaa (punertavaa pyyhkiessä, selkäjuilintaa, löysempi vatsa) että en uskalla huomiseen pilsujen aloittamista jättää.
Ja noista oireista huolimatta (onhan niitä normaalistikin jokusen päivän ennen kunnon vuodon alkua, ainakin mulla yleensä) aloitin nuo nyt, vaikka toki mietinkin että olenkin liian myöhässä liikenteessä.
Tod veemäistä kun kierto tuntui nyt heittäneen aikaistuen, mutta eipä tuota vuotoa vielä näy ja 3 puolikasta pilleria otettu:)
Jospa se tästä, aion nyt viikon verran popsia noita ja sitten odottelemaan vuodon alkua.
ap
että luonto aikaisti kuukautisia niin ei tarvii siirtääkään. :) Viikonloppuna kun luulin alkavan ja silloin ollaan reissuun lähdössä. Mukavaa että tää arpapeli loppui ja voin nyt säästää pilsut mahdollista myöhempää tarvetta varten.
Terkuin 2, joka kyseli samasta eilen.
Sitten olisivat alkaneet vielä aiemmin etelän lomareissullamme eli jo puolivälissä sitä.
Eli oli pakkorako siirtää nyt tai sitten silloin siellä paikanpäällä.
ap
Kyselin asiasta eilen ja mulla siis aivan sama tilanne :)
Toivoin että kuukautiset tulis tänään niin ei välttämättä tarttis ees siirtää kun olis viikonloppuna jo sit lopuillaan mutta eipä näy vaikka kovasti jomottelee.