Poikakolmikko herätti hilpeyttä Ylen suorassa uutislähetyksessä.
Kommentit (32)
ei edes naurattan.. ei taida olla penaalin teävimpiä kyniä etenkää tuo päälinssilude!
ei edes naurattan.. ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä etenkää tuo päälinssilude!
Kaikki lapset on just tollasia nulikoita!
Onneksi ei ole omia.t. vapaaehtoisesti lapseton
Näin kertoo meille lasten asiantuntija, joka lueskelee Vauva-palstaa!
Se, että häiritään tärkeän asian informointia, ei ole hauskaa. Kuten joku kirjoitti, oikeita nulikoita.
niin poikia että naurattaa! toivottavasti he säilyttävät asenteensa läpi elämän. ei kaikki ole niin vakavaa!
että kaikki ei ole niin vakavaa ei tarkoita, etteikö jotkut asiat olisi vakavia. Kuten ilkivaltauutiset.
niin poikia että naurattaa! toivottavasti he säilyttävät asenteensa läpi elämän. ei kaikki ole niin vakavaa!
... se, ettei ainakaan kasvatuksen laadusta päätellen poikien vanhemmat koskaan saa tietää, mitä kullannuput taas toilailivat. Tuskin he nimittäin uutisia katsovat, kun Salkkareitakin tulee uusintana ja hääohjelmia ja Topgearia ja ja ja...
Mä en sorge nyt vaan edes näe, mitä vikaa tuossa on. Pojat esittää telkkarikameralle temppuja lähetyksen taustalla ja vilkuttaa terveisiä kotiin/kavereille. Mitä sitten? Mitä hirveää ja kauhistuttavan huonokäytöksistä siinä on? Ai sekö, kun pojat ei pyydä anteeksi olemassaoloaan ja kaikkoa takavasemmalle, kuten kaikki pahantekijät ja itsensänolostelijat, vaan jatkavat (sinänsä ihan laillista) junanodotteluaan omalla suhteellisen energisellä tavallaan ja ottavat tilaisuudesta kaiken irti. (Pojathan eivät voi tietää, että taustalla puhutaan ilkivallasta, heillä ei ole mitää nsen kanssa tekemistä).
Mä olen nelikymppinen, hyvinkäyttäytyvä, koulutettu täti-ihminen, jonka lapset on jo kasvaneet tuon iän ohi, ja paheksun kovastikin joitain asioita lasten ja nuorison käyttäytymisessä - kuten kiusaamista, ilkivaltaa, rikkomista, vitunhokemista, huorittelua ja homottelua, bussipysäkeillä tupakointia, syljeskelyä ja stereoiden kovaäänistä soittamista uimarannoilla - mutta näiden pikkupoikien puuhassa mä en nyt näe mitään kauhistuttavan hirveää.
Ihan ookoo? Haluaisitko sinä, että työpisteesi vieressä hyppisi ja ilmeilisi pojankoltiaisporukka, kun yrität keskittyä johonkin tärkeään tehtävään, jossa ei saa tulla virheitä?
Ja miten tuo nyt kasvatukseen liittyy, ettei pojat voinut vastustaa kameran kutsua.
Minustakin tuo oli söpöä toikkarointia, aidosti lapsellista. Ja olen alakoulun ope.
Ainahan vastaavissa livelähetyksissä näkee joitain pölvästejä kameran takana ilveilemässä.. niin kauan kun ne on lapsia, sen ymmärtää, jaksaa jopa nauraa, mutta olenpa nähnyt samassa touhussa (humalaisia) aikuisiakin, se ei enää huvittanut.
Minustakin tuo oli söpöä toikkarointia, aidosti lapsellista. Ja olen alakoulun ope.
alakoulun opeja minään järjenjättiläisinä... Ja olen yliopiston ope.
turvallista leikkiä laiturilla noin, yksi poika riekkui ihan siinä reunallakin. Opetatteko te lapsillenne että rautatie-aseman/junapysäkin laituri on sopiva paikka leikkimiseen ja pyörätemppuihin?
Ihan ookoo? Haluaisitko sinä, että työpisteesi vieressä hyppisi ja ilmeilisi pojankoltiaisporukka, kun yrität keskittyä johonkin tärkeään tehtävään, jossa ei saa tulla virheitä?
Pojat olivat julkisella paikalla, ja käsittääkseni pomppimista ja ilmeilyä ei ole vielä kriminalisoitu. Toimittajan työ ja läsnäolo samalla julkisella paikalla ei anna hänellä mitään erikoisoikeuksia. Jos ei osaa keskittyä työhönsä tuollaisessa tilanteessa, kannattaa harkita alanvaihtoa.
kullanmurut ne siellä riehui?