Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen maalainen. En uskalla viedä lastani Linnanmäelle.

Vierailija
13.06.2011 |

Itseasiassa en uskalla matkustaa koko Helsinkiin. En ole ikinä käynyt siellä. Varmasti jäisin raitiovaunun alle, minut ryöstettäisiin, eksyisin ja saisin paniikkikohtauksen. Puhumattakaan päänsärystä, jonka stressi, saasteet ja melu varmasti aiheuttaisivat. Kärsiiköhän lapseni kovin, kun äiti ei uskalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta Helsingissä on aina jotenkin hurjempi liikenne ja saa päätään koko ajan käännellä ja olla varuillaan jalkaisin lasten kanssa. Itse kävin lapsuudessani kerran Särkänniemessä ja kaksi kertaa Linnanmäellä, joista yhden vanhempien kanssa ja nuo muut luokkaretkellä. eipä sitä enempää osannut kaivata, kun ei ollut tapana perheenä matkustella sinne päin Suomea. Onko jotain muuta paikkaa, missä voitte käydä

Vierailija
2/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi pelkää sairaalloisesti kaikkea tavallista. Pelko tarttuu lapseenkin tavalla tai toisella, ainakin alitajuntaan.

Ryhdistäydy tai hanki vähintäänkin joku toinen viemään lastasi Lintsille ja Korkeasaareen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletteko juna- vai linja-autoasemalle?

Suomenlinnaankin voisin teidät viedä kun on kaunis ilma.

Mulla on aika vähän tekemistä, joten aikaa kyllä olisi.

Vierailija
4/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussimatka päiväksi helsinkiin.

Vierailija
5/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso molempiin suuntiin ennen kuin menet tien yli ja punaisia päin ei mennä, ei pitäisi jäädä ratikan tai auton alle.

Rahat jemmaan. Käsilaukku kiinni ja tarkkana ruuhkissa. Kerjäläisten ohi kävelet.

Eksyä voi missä vaan, sitten kysyt neuvoa, kyllä me neuvomme.

Itseasiassa en uskalla matkustaa koko Helsinkiin. En ole ikinä käynyt siellä. Varmasti jäisin raitiovaunun alle, minut ryöstettäisiin, eksyisin ja saisin paniikkikohtauksen. Puhumattakaan päänsärystä, jonka stressi, saasteet ja melu varmasti aiheuttaisivat. Kärsiiköhän lapseni kovin, kun äiti ei uskalla?

Vierailija
6/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä keskellä päivää tarvi pahemmin pelätä.

Ikäni oon helsingissä asunut, eikä oo ikinä henk.kohtasesti mitään sattunut.