Kokemuksia HERVANNAN päiväkodeista Tampereella?
Kommentit (11)
paljon metsäretkiä ainakin eskarissa ja muuta erilaista puuhaa.
Kisapuisto on kans kiva, olin siellä itse työharjottelussa.
Muista ei niin kokemusta, paitsi Pulmuisen vuorohoitokodista joskus ja aika negatiivisia kokemuksia sieltä.
Muista ei niin kokemusta, paitsi Pulmuisen vuorohoitokodista joskus ja aika negatiivisia kokemuksia sieltä.
Mun lapsi on siellä ollut nyt vuoden ja ollaan tykätty..millasia kokemuksia sulla?
Siis pulmusesta.
töissä hetken...en omaa lastani sinne veisi. Hoitajat jauhaa vanhemmista aivan järkyttävästi paskaa,tiedetään aika paljon henk koht asioita ja niistä juorutaan. Lisäksi useammat hoitajat "esittävät" kun vanhempia paikalla..joskus kannattaa mennä hiljaksiin vähän aikaisemmin hakemaan ja kuulostella meinikiä.
töissä hetken...en omaa lastani sinne veisi. Hoitajat jauhaa vanhemmista aivan järkyttävästi paskaa,tiedetään aika paljon henk koht asioita ja niistä juorutaan. Lisäksi useammat hoitajat "esittävät" kun vanhempia paikalla..joskus kannattaa mennä hiljaksiin vähän aikaisemmin hakemaan ja kuulostella meinikiä.
oot siellä ollut töissä?
lapset on Helapuistossa. Viihtyneet todella hyvin. Paljon metsäretkiä, talvella hiihtoa ja luistelua, vuodessa pari konserttia jne. Tiedotus toimii myös hyvin. Itsellä ei mitään negatiivista sanottavaa.
Kisapuistosta olen kuullut negatiivista. Sekä sen suhteen ettei tarhassa "tehdä" juuri mitään, että yhteistyistä vanhempien kanssa. Nää asiat kyllä riippuu täysin hoitajista, joten ero voi olla talon sisälläkin todella suuri osastojen välillä.
Meillä on siellä kuopus tällä hetkellä, isompikin oli aiemmin.
Pidän ennenkaikkea Pallopuiston sijainnista ja pihasta, sisätiloiltaan vähän ankea. Henkilökunta on asiallista ja osaavaa ja melko vähän sairaslomilla (joiden runsaudesta voi joskus päätellä jotakin) ja viihtyvät toistensa seurassa, vaihtuvuus pientä.
Kyyhkyseen tai Kanjoniin en lastani laittaisi.
Helapuisto löytyy myös facebookista
http://www.facebook.com/pages/Helapuisto-P%C3%A4%C3%A4skysen-p%C3%A4iv%…
Henkilökunta on ystävällistä ja tiedotus pelaa. Paljon retkiä ja muuta hoitajilta vaivaa vaativaa puuhaa. Lapset viihtyvät todella hyvin ja tykkäävät hoitajista. Sinne on kyllä vaikea päästä, paikkoja ei paljon vapaudu ja jonot on pitkiä.
Ihan ok, tosin aika iso päiväkoti (siirtyi pienemmästä pk:sta, joka lopetettiin). Jonkin verran vuoden aikana ehti ryhmän aikuiset vaihtua, mutta niin kai se on joka paikassa.
Aika paljon kaikkia retkiä tekevät. Konsertteja, museoita ym. Ja ympäristöasioita on paljon opeteltu.
Siitä miinusta, että talvella ei juuri hiihdetä tai luistella.
mutta tutuilta olen kuullut kehuja Kanjonista, Kyyhkysestä ja Telkästä.