Terkkuja vaan, tulikin oltua 8h putkeen ulkona...
Täytyy sanoa, että on suht hyvä rusketus jo pinnassa, kasvoja olen kyllä suojannut aika urakalla, mutta muuten.
Ja tasan 3-vkon kuluttua lomamatkalle +35 asteeseen, olemme varmaan kuin pula-ajan afroamerikkalsiia kun sieltä kotiudutaan:D
Oikein odotan sitä ettei tarvitse tehdä itse mitään mm siivoamisen ja ruokailun eteen, rannalla palvelee hotellin palkatut rantapojat jotka kantelee tarjottimilla drinkkejä, limuja+muita juomia, suolapalaa, jädeä jne:)
Kommentit (12)
Rajansa kaikella, kai, vai?!
En näe ideaa siinäkään ettei ollenkaan ulkoile, eihän se(kään) ole hyväksi ihmiselle..
No, kukin tietty tavallaan.
ap
Rajansa kaikella, kai, vai?!
En näe ideaa siinäkään ettei ollenkaan ulkoile, eihän se(kään) ole hyväksi ihmiselle..
No, kukin tietty tavallaan.ap
kumpikohan se on hyväksi..?
Käsittääkseni melanoomaan tarvitaan palamista ja/tai luomia jotka altistuvat auringonsäteille usein ja paljon ja alkavat muuttua..
Minä en muistA olenko palanut koskaan..
ap
Ei tällä ilmalla voi lähteä metriä kauemmas ilmastointilaitteesta... En tosin myöskään lomaile etelän kohteissa. Vihaan hellettä.
ajattelin josko nyt illalla menis tunniksi
Juurihan totesit ettet ole tänäänkään ulkoillut lainkaan.
Ei voi sanoa että sisällä varjossa jos puhutaan ulkoilusta.
Ja kuten sanoin niin kohtuus kaikessa ja rajansa kaikella, se että on esim muutamina päivinä vuodessa auringonpaisteessa suojaten mm uv-hatulla itsensä eikä oleile bikkubiksuissa lienee eri asia kuin säänn itsensä grillaaminen.
ap
ap
Mutta varjossakin ruskettuu, uv-säteily on silloin 50%:sta.
Ei voi sanoa että sisällä varjossa jos puhutaan ulkoilusta.
Ja kuten sanoin niin kohtuus kaikessa ja rajansa kaikella, se että on esim muutamina päivinä vuodessa auringonpaisteessa suojaten mm uv-hatulla itsensä eikä oleile bikkubiksuissa lienee eri asia kuin säänn itsensä grillaaminen.ap
etten ole ulkoillut tänään ollenkaan.
Ei voi sanoa että sisällä varjossa jos puhutaan ulkoilusta
tosiaan, täällä palstailee useampikin ERI ihminen! :D
enkä esim tänään vielä kertaakaan.