Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen syyllisyttä, että pääsen reissaamaan, mutta äitini ei :(

Vierailija
12.06.2011 |

Olen siis 40-vuotias perheellinen nainen. Äidilläni on paha sairaus, joten hän ei pääse kovin helposti minnekään reissuun. TÄnä vuonna hänen piti lähteä ulkomaille isäni kanssa, mutta sairaus esti matkan. Ensi vuonna minä ja perheeni lähdemme hänen kanssaan ulkomaille jos hän on riittävän hyvässä kunnossa matkustamaan.

Olen nyt tilaamassa perheelleni matkaa ja koen siitä syyllisyyttä, koska äitini ei pääse minnekään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän vaan tee asioita liian monimutkaisesti?

Pystyykö istumaan autossa? Autolla laivaan ja Pärnuun. Tai autojunalla eurooppaan.

Usein se matkaaminen ei ole kiinni sairaudesta vaan siitä onko riittävästi avustusta tarjolla. Jos te kuitenkin lähdette mukaan, niin eiköhän tuo onnistu.

Jollei siis jotkut hoidot ole kesken.

Vierailija
2/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole parantunut kunnolla. Lääkäri kielsi pitkät matkat tänä kesänä. Ensi kesänä tilanne saattaa olla tietenkin parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa yhteiselle matkalle, koska ette aikaisemmin voi mennä. Olet siis jo tehnyt parhaasi asian eteen. Turhaa koet huonoa omaatuntoa. Nauttikaa omasta matkastanne!

Vierailija
4/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitisi tarvitse ensi kesää odottaa, jos matkalle haluaa. Mikäli hän haluaa lomalle vain sinun kanssasi, niin sitten varmaan tulee vuoden odotus.

Äitisi on jo sen verran vanha, että varmasti ymmärtää, että aina ei mene suunnitelmien mukaan. Toivottavasti hän ei nyt heittäydy marttyyriksi ja syyllistä sinua. Sinulla on täysi oikeus nauttia matkastasi.

Vierailija
5/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi