Miten tuolla konserteissa Hartwallin areenalla oikein käyttäydytään?
istutaanko koko ajan omalla paikalla? Musiikki konsertti kyseessä..
Kommentit (12)
Ei ole kohteliasta istua muiden paikoilla. Ei myöskään hillua seisaaltaan toisten edessä.
saako juoda? ja käydä vessassa?
ap
Ja tietty vessassa voi käydä silloin kun haluaa. Laukut tarkistetaan ovella, joten ainakaan omia viinaksia siellä ei voi nauttia.
saako sieltä yläkatsomosta lähteä alas, vai pitääkö olla sinne lippu ostettuna?
ap
lavan eteen pääse, jos ei sulla ole lippua sinne.
en ole siis koskaan käynyt missään konsertissa.
ap
Jos on joku bändi, mistä tykkäät paljon ja haluat heiluakin, osta lippu seisomapaikalle. Jos luulet istuvasi mieluummin tai on rauhallista musaa, osta katsomoon. Katsot vaan, mitä muut tekee :) .
niin paremmin sieltä näkee kuin "jäältä". En mä lähtis edes yrittämään lavan eteen ja ei sinne luultavasti pääsekään ilman ko. lippua kuten joku tuossa jo kertoikin.
aika löhelle lavaa, eli se toka karsina lavalta lukien.. Mutrta haluan kyllä heiluakkin vähän enkä vain istua jäykkänä. Voikohan sitä kuitenkin omalla paikallaan?
ap
Kyllä mä olen tanssinut ja laulanut (= huutanut) katsomossa eikä kukaan ole siitä mulle mitään huomautellut. Riippuu tietysti, mitä olet menossa katsomaan. Jos se on jotain rauhallista pianomusiikkia, niin tuskin kanssakuulijat sitä hyvällä katsovat. Mutta muuten, anna palaa!
6 ja 12
vana kunnnon poppia ja rockia.
Kiitos vastauksista.
ap
Onko olemassa muunkinlaisia konsertteja? ;)