Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko vetää herneet nenään?

Vierailija
10.06.2011 |

Tuli puhetta miehen veljen kanssa juhannuksesta ja tuli siinä samassa yhteydessä mainittua, että taitaa olla tänä vuonna mulla alkoton juhannus, koska olen raskaana.

Sen jälkeen miehen veli alkoi suorastaan vittuilemaan, ollaanko kuultu sanaa kondomi ja "otti osaa" tulevasta jälkikasvusta (meillä siis ennestään 9kk vauva ja tulevakin oikein toivottu).

Sen jälkeen meni vielä avautumaan ja vittuilemaan mieheni fb-sivulle.

Mun mielestä törkeää, ois vaan onnitellut ja pitänyt mielipiteensä omanaan jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tuli nimittäin ihan yllätyksenä tuollainen vihamielisyys kun aikaisemmin ollut hyvät välit eikä mitään riitaa koskaan ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vituttaa kun ei pääse teidän kanssa kännäämään, taaskaan.

Vierailija
2/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä moisesta haisevasta juntista.

Itsekin saín avioliiton kautta moisia hukkapaloja sukuun ja saahan niistä hupia nyt sentään vaikkei muuhun niistä olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset heittää herjaa aremmistakin asioista kun kaikille ei ole tota tilannetajua suotu.

Vierailija
4/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vituttaa kun ei pääse teidän kanssa kännäämään, taaskaan.

niin se teki viime vuonnakin kun olin raskaana, kaikki muut joi ja minä olin selvänä, ei luulis olevan siltä pois tänäkään vuonna. Enkä nyt muutenkaan olisi varmaan juonut kun yhden siiderin ellen olisi raskaana kun on tuo esikoinenkin hoidettavana.

Taitaa tänä vuonna jäädä meidän osalta väliin heille meno juhannuksena, sen verran nyt kyrpii tuo "osan otto".

Vierailija
5/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset heittää herjaa aremmistakin asioista kun kaikille ei ole tota tilannetajua suotu.

mutta typerästä asiasta alkaa heittää tyhmää huumoria. Mulle ei tulis mieleenkään ottaa osaa toisten perheen lisäyksestä, saati mennä avautumaan jonkun fb-sivuille vielä asiasta josta kaikki voivat asian lukea, varsinkaan kun emme ole asiasta vielä monelle maininneet.

ARGH, ARGH, ARGH!

-ap, joka vetää nyt happea välillä ja yrittää unohtaa koko jutun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan