Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäpä kun sukulaiset ovat syynä liiton rakoilemiseen?

Vierailija
30.10.2005 |

Miten sukulaisista pääsee eroon? Itken silmät punaisena täällä punkun voimalla, koska äsken keitti yli. Jotenkin vaan on saanut paskaa niskaan viime kuukaudet niin täysillä, että tuli viimeinen pisara. Miehen isä (jonka kanssa emme ole väleissä) on kriminaali manipuloitsija, jonka elämäntehtävä on ilmeisesti tehdä muiden elämästä mahdollisimman vaikeaa. Lähes päivittäin saadaan miehen kanssa puheluita, joissa joko haukutaan meitä tai valitetaan muista. Asiat ovat niin rankkoja, ettei niitä tänne voisi edes kirjoittaa.

Miehen äitiin haluttaisiin olla mahdollisimman lämpimissä välieissä (ihan miehenikin vuoksi) mutta anoppi itse (ehkä tiedostamattaan) tekee elämästämme todella rankkaa.

Tämä kaikki arvatenkin vaikuttaa minun ja mieheni väleihin. Mies on ärsyyntynyt ja minä tiuskiva. Tätä paskaa ei saa purettua mihinkään. Emme voi edes mennä terapiaan, koska lapsia ei saa hoitoon mihinkään. Minä en enää jaksa ja purkaan turhautuneisuuttani lapsiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa, tiedän sen mutta suhteestanne olette vastuussa sinä ja miehesi.

Vierailija
2/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä pakottaa pitää minkäänlaista yhteyttä sukulaisiin, jos he eivät miellytä. Vai valitsisiko miehesi mielummin vanhemmat kuin perheensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä se, että vaikka olemme mieheni kanssa käsitelleet asiaa, niin mittasuhteet ovat jo niin suuret, ettei siitä selviydy enää keskenään. Emme haluaisi katkaista välejä miehen äitiin ym. mutta jotenkin tuntuu että jos niin ei tee, oma suhteemme ei enää kestä (minun puoleltani).

Olen nieleskellyt tätä paskaa jo niin kauan...

Vierailija
4/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole pakko olla lämpimät ja rakastavat välit sukulaisiinsa. Lopettakaa kopioimasta toisten perhemalleja ja eläkää omaanne!

Vierailija
5/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ongelma on lähinnä se, että vaikka olemme mieheni kanssa käsitelleet asiaa, niin mittasuhteet ovat jo niin suuret, ettei siitä selviydy enää keskenään. Emme haluaisi katkaista välejä miehen äitiin ym. mutta jotenkin tuntuu että jos niin ei tee, oma suhteemme ei enää kestä (minun puoleltani).

Olen nieleskellyt tätä paskaa jo niin kauan...

Vierailija
6/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko minä katkaisen välit miehen sukulaisiin (ja samalla myös mieheeni) tai sitten jatkan tämän kaiken nielemistä. Voinko asettaa mieheni tälläiseen valintatehtävään?

Vierailija
7/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kaikilla ole pakko olla lämpimät ja rakastavat välit sukulaisiinsa. Lopettakaa kopioimasta toisten perhemalleja ja eläkää omaanne!

juuri tuota jo kokeilimmekin ja tulos oli erittäin huono....

Vierailija
8/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten ap kirjoitti ei asiat aina ole noin yksinkertaisia..

Voisittekohan katkaista välit anoppiin ja appeen esimerkiksi puoleksi vuodeksi kokonaan.. tänä aikana voisitte rauhoittua molemmat ja saada vähän enemmän tilaa ja voimia... Tietysti näinkään ei välttämättä käy jos koko aika menee huonon omantunnon hoitamiseen.. Tai sitten näette vain anoppia? Oletteko koittaneet antaa appiukolle omaa lääkettään, se tehoaa joskus, toisaalta ei ole mitenkään sivistynyttä toimintaa

meillä asiaan (ylihuolehtiva anoppi ja liian tiivis äiti-poika suhde) auttoi

vain välien viilentäminen ja nyt en enää päästäkään niitä omalta osalta kovin läheisiksi.. tämä vaikuttaa kummasti myös muihin osapuoliin..

Vierailija
9/9 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii edelleen, sillä minä en enää anna juurikaan mahdollisuuksia kaiken sen p**n annattamiseen, mitä miehen suvusta on tullut... Minuakin pelotti, miten mies suhtautuu vaimo vai äiti -valintaan, mutta samalla tilanne oli mennyt jo niin pitkälle, että olin todellakin valmis eroamaan ja antamaan miehen takaisin äidilleen..

mieskin tajusi tilanteen selvemmin, kun esitin eroajatukseni ja tuo äiti vai vaimo vaihtoehto aukesi hänelle kokonaan. Sen jälkeen on aika vähän keskusteltu siitä, mitkä asiat ovat meidän perheessä päätettäviä ja mistä keskustellaan isovanhempien kanssa, mutta toki meidän tilanne oli vähän eri kuin teidän. Ilmeisesti miehesi on kuitenkin sinun ja teidän perheen puolella vahvasti.

kirjoitin myös kakkossivun ekan viestin

Vierailija:

joko minä katkaisen välit miehen sukulaisiin (ja samalla myös mieheeni) tai sitten jatkan tämän kaiken nielemistä. Voinko asettaa mieheni tälläiseen valintatehtävään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan