Kertokaa mulle, mikä auto mun pitää ostaa :)
Perheemme lapsiluku on kasvamassa kolmeen ja nykyiseen autoon ei mahdu kaikki mukulat, eikä keskellä ole kuin lantiovyö, eli ei siihen voisi ketään laittaakaan.
Vaatimuksia ei ole paljon. Kolme istuinta sinne taakse pitäisi saada (kaukalo, koroke ja selkänojallinen koroke). Auto saa olla vanhempikin, kunhan tuo vaatimus täyttyy. Nykyinenkin on 15 vuotta vanha ja ihan tyytyväinen siihen olen. Tämä myös siksi, että auto saisi olla suht edullinen, alle 10 000 euroa.
Nykyinen on VW ja se on kyllä mieleinen merkki, mutta ei siä lopulta ole järjettömästi väliä.
Kertokaa, millaisissa hieman iäkkäämmissä autoissa teillä istuu takana kolme lasta. :)
Kommentit (2)
istuinta taakse? Niitä sais näköjään tosi kohtuullisella hinnalla. Mahtaako niissä olla keskelläkin kolmipistevyöt?
Opel Zafirassa (7 paikkanen siis).
Arkisin kaksi takapenkillä ja vanhin "takakontissa" ja pidemmillä reissuilla kolme istuinta (2 turvavyöistuinta + 1 turvaistuin selkä menosuuntaan) ängetään takapenkille ja kamat + koira takakonttiin. Ihan hyvin mahtuvat, tosin turvavöitä joutuu vähän kaivelemaan sieltä väleistä (mutta niin kai melkein missä tahansa autossa..)