Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tän Teron motiivit on

Vierailija
08.06.2011 |

roikkua jossain Vauva-lehden Aihe vapaa-palstalla besserwisseröimässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää tatuoitua jätkää ja sittten fiksuna roolinaan antaa atk-tukea Terona.

Vierailija
2/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron oikeaa syytä täällä ololle en tiedä eli en tiedä, että onko admin tai moderoimassa, mut voihan se olla ihan vapaa-aikaakin viettämässä siinä missä moni muukin. Kyllä mä olen ainakin nollannut täällä aivojani jo yli 10 vuotta ja ei mulla sen kummempaa motiivia siihen ole. En usko, että olen jonkun fanilauman itselleni tänne kerännyt ;-) Mikä nyt ylipäätään on kenenkään tänne kirjoittelevan motiivi? Jonkun on ehkä tappaa aikaa, jonkun saada joskus tietoa, joskus jonkun ketjun lukeminen hihityttää ihan kauheasti ja joskus tulee ihmeteltyä maailmanmenoa ja joskus kai autettuakin kanssasisaria. Tää on kai tällaista helppoa "kahvipöytäkeskustelua" naamioiden takaa, jolloin voidaan keskustella jopa niistä asioista, joista ei yleensä edes kavereidenkaan kanssa puhua. Jotkut ihan selvästi myös purkaa omaa pahaa oloaan.

Itse olen ehdoton Tero fani - hänhän on melkoinen kameleontti, vaikka sieltä taustalta aina pieni DI:n poikanen pilkistää. En ole ihan varma, että mitkä kaikki ovat Teron toisia persoonia, mutta useita osaan arvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksipä se kertoo vaimolla faktaa

mikäpä ahistais naista enemp kun väärän totuuden kuuleminen väärästä suusta

Vierailija
4/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkua jossain Vauva-lehden Aihe vapaa-palstalla besserwisseröimässä?

ne poikkeaa monen av-mamman besservisseröinnin taustoista siinä, että Tero on usein jopa oikeassa, eikä Terolla tunnu olevan juuri tarvetta johtaa täällä mammoja tahallisesti harhaan, kuten monilla mammoilla.

Vierailija
5/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jollekin keskinkertaisuudelle jopa guru!

Vierailija
6/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaimonsa kynnysmatto ihan vapaasta tahdosta mut miehelle tyypillisesti se kuitenkin harmittaa joten vauva palstalla hän saa olla ja sanoa mitä vaan pelkäämättä vaimonsa nalkutusta.

Terohan on todellinen kulinaristi ja esteetikko ja tosiaan oikeessa monessa asiassa.Kun vaan se vaimokin näkis Teron samassa valossa kuin moni palstailija.

Ja kyllä,mä kuulun siihen vähemmistöön et uskon täysin et Tero on todellinen.Ja taitaa nimikin olla oikea=)

Vierailija
7/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on jo tero-faneja, näköjään

se on jollekin keskinkertaisuudelle jopa guru!

että erottaa toisistaan teron ja tyhmän, trollaavan, tarkoituksellisesti harhaanjohtavan & provosoivan AV-mamman, ei taida vielä tehdä fania vaan ennemmin realistin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän