Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuaaa imetyken jälkeen rinnat eriparia!

Vierailija
08.06.2011 |

olen nyt imettänyt reilu 6kk ja alusta lähtien toisesta rinnasta on jostain syystä tullut enemmän maitoa. olen kyllä koittanut parhaani mukaan käyttää molempia rintoja tasapuolisesti. nyt huomasin että toinen rinta on selvästi isompi kuin toinen! ennen olivat ihan saman kokoiset. jääköhän pysyvästi näin?? lopettelen imetystä tässä pikkuhiljaa...onko ketään jolla sama?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni asia ei haittaa mutta miestä kyllä.

Vierailija
2/3 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ero kävi selväksi jo raskausaikana; toinen kasvoi himpun isommaksi. Isommasta tuli paremmin maitoa + se oli "käytännöllisemmällä puolella" :D (vauva jäi sopivasti meidän keskelle eikä sängyn reunalle) joten se oli tehokkaammassa käytössä. Ero nyt ei ole älyttömän selvä, mutta itse tiedän ja huomaan. Rintsikoiden kanssa myös vähän ongelmaa (otettava isompi kuppi, vaikka pienemmälle paremmin sopisi pienempi; mutta se taas on liian pieni isommalle...), muuten en anna sen häiritä.

Tiesithän, että kukaan meistä ei ole symmetrinen ja valtaosalla naisista kuulemma on eriparirinnat. Joillain ero on selvempi kuin toisilla ilman raskauden/imetyksen tuomaa vaikutusta.

Jos kokoero jää, niin vaihtoehtojahan on tasan kolme: sopeudut ja hyväksyt; et sopeudu etkä hyväksy vaan vihaat niitä tai käyt leikkauttamassa. Suosittelen kallistumaan ensimmäisen vaihtoehdon puoleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat jatkaa kuitenkin muuttumistaan ainakin puol vuotta lopetuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi