Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!Auttakaa!

30.10.2005 |

Mä oon menossa lapsettomuushoitoihin tai siis mulla ne on ihan ihan alussa...eli mulle varataan vasta aikaa sairaalaan tutkimuksiin...Totanoin...kertokaa mulle mitä niissä tutkimuksissa tehdään ja mitä niissä selviää...no kaikkihan on yksilöllistä mutta ku mulla ku ei irtoa munasolu niin voisinko päästä " helpolla" ja saada vaan hormoonilääkityksen?

Kertokaa kokemuksistanne ja sivuvaikutuksista jos ootte saanu ton lääkityksen...kuinka pian sen jälkeen ootte tullu raskaaks?Mutta auttakaa mua ja tää oli kyl tyhmä kysymys mutta kertokaa kokemuksianne,PLIIS!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa joukkoon!!

Koska sait kuulla, että lapsettomuushoidot alkaa? Mulla oli kans tollaisia apua, auttakaa fiiliksiä ja kaikki tuntu jotenki tosi sekavalta..mulla alkoi hoidot nyt elokuussa ja mulle tehtiin ICSI eli mikrohedelmöitys ( en tiedä onko termit jo tuttuja, mutta tässä siittiö viedään hiuksen hienolla neulalla suoraan munasoluun ) Meillä ongelmana miehen huonolaautuinen sperma:( En valitettavasti osaa sanoa millainen lääkitys tulee jos ei ovulaatiota, oon kuullu erilaisia hoitotapoja - jollain enemmän lääkitystä ja toinen päässyt vähän vähemmällä. Hormonihoitoa jossain muodossa varmasti tulee. Mä kans pelkäsin aluks niitä koska oon tosi herkkä kaikelle hormoonille :) mut ei onneks ollu paha kokemus..jotain pieniä fyysisiä juttuja tulee, mut ehkä tärkeintä on yrittää pitää pää kylmänä. Epätietoisuus on pahinta!!

Oot varmaan jo lukenut näitä ketjuja, niissä selviää aika paljon ja rohkeasti vaan kysymyksiä ja mielipiteitä mukaan :)

Mun taustasta vielä niin siis tuoresiito epäonnistui, mutta pakkaseen jäi kaksi alkiota odottamaan..viikon päästä pitäis olla PAS

Ilmoittele mitä lääkäri sanoo ja miten muutenkin menee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi