Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella nolo ongelma:(

Vierailija
07.06.2011 |

Minulla on viiksikarvoja. Ne ovat aivan vaaleita, mutta ovat silti. En uskalla alkaa nyppimään niitä, kun sittenhän ne paksunevat ja tummuvat. Mitä ihmettä niille voisi tehdä? Olenko ainut nainen, jolla sama ongelma? Olen yrittänyt tuttavia tarkastella ja tullut siihen tulokseen, että muilla ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiaan, minusta eivät ole hänelläkään tummat.

Vierailija
2/4 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat eivät paksune eivätkä tummu kun niitä nyppii. Nyppiminen tai vahaaminen ovat hyviä poistokeinoja, pitävät karvat pitkään poissa ja ne kasvavat sitten vähitellen takaisin. Ajelu sen sijaan on huono, koska karva katkeaa paksuimmasta kohdastaan ja juuri jää jäljelle, jolloin karva kasvaa samantien takaisin ja sänki näyttää tummalta.

Et todellakaan ole ainoa nainen, jolla on viiksikarvoja. Mitä vanhempi nainen, sitä varmemmin niitä on, ja etenkin hormonimuutokset voivat tuoda niitä (raskaus, vaihdevuodet). Useimmat varmaan nyppivät niitä päivittäin pois samalla kun siistivät kulmakarvojakin.

Itse olen 26-vuotias ja niitä on tullut ihan vähän raskauden jälkeen. Eivät ole kovin pahoja, ja nyppäisen pinseteillä silloin tällöin jokusen karvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nypin. Olen nyppinyt vuosia eikä ne ole miksikään muuttuneet. Lyhyenä ne tietysti erottuvat selvemmin, mutta jos antaa kasvaa pitkiksi niin ihan samanlaisiksi ne kasvaa.

Vierailija
4/4 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin tummilla ihan näkyvät. kun asuin espanjassa siellä oli monilla naisilla ihan teinistä lähtien tapana käydä poistattamassa 'viikset' vahalla. minä istuin manikyyrissä niin siinä saattoi parikin tyttöä poiketa sinä aikana, kesti noin puoli minuuttia se toimenpide.

minä en ole kovin tumma mutta tuossa kolmenkympin tienoilla alkoi tulla enemmän näkyviä ihokarvoja, se on ärsyttävää tiedän! minä nypin häiritsevät pois pinseteillä, koska silloinhan ne loppujen lopuksi lakkaavat kasvamasta. olen nimittäin nyppinyt kulmani teinistä saakka ja ne lakkasivat muutaman vuoden kuluttua kasvamasta kokonaan.siis siltä osin mistä nypin.