Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin pyyttettömin avunanto, jonka vanhempasi ovat antaneet

Vierailija
06.06.2011 |

sinulle? entä anoppilan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi järjesti lasteni ristiäiset.

Vierailija
2/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto olisi ollut luultavasti huostaanotto. Silloin vielä diagnosoimaton ja lääkitsemätön ADHD, me olimme aivan loppu. Todella tarpeellinen hengähdystauko oli!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat ostivat pyykkitornin ja vanhemmat laittaa aina välillä rahaa tilille joitain satoja euroja..ja anoppila "antoi" joululahjaksi loput auton lyhennyksistä "anteeksi" (meidän auto on siis ostettu anoppilan metsä myynti rahoilla ja me maksettu sitä takaisin muutama vuosi pienin lyhennyksin viime jouluun saakka. Jäljellä oli useita tonneja)

Vierailija
4/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto olisi ollut luultavasti huostaanotto. Silloin vielä diagnosoimaton ja lääkitsemätön ADHD, me olimme aivan loppu. Todella tarpeellinen hengähdystauko oli!!

lapsia hoitamassa kun itse olin sairaalassa ja mies töissä.

Vierailija
5/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on aikaa kai kymmenen vuotta. Sen jälkeen ei ole herunut edes synttärilahjoja. Omat vanhempani ovat antaneet mulle itselleni kerran joululahjan, siitäkin aikaa joku kuusi vuotta. Se oli 50 euroa rahaa.

Vierailija
6/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistamassaan huoneistossa rakennusprojktin ajan! Ja tästä olemme niin kiitollisia, että vieläkin tulee kylmät väreet ja kyyneleet heidän hienoudestaan... oli erittäin vaikea edes ottaa vastaan moista apua.

Omilta vanhemmiltani olen saanut aina tarvittaessa apua milloin mihinkin pieniin, mutta tärkeisiin asioihin. Ei ole yhtä ylitse muiden. Tärkeintä on, että tiedämme heidän olevan tukena aina.

Ja osaamme myös arvostaa tätä huippu tärkeää tukiverkostoamme.

Vierailija
7/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa rapiat 3 miljoonaa.

Vierailija
8/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani maksoivat ajokorttini niin ykkös kuin kakkosvaiheen ja myös sekin jos on tiukkaa ollut niin aina ovat auttaneet rahallisesti.

Anoppi on ostanut pojallemme aina kaikkea.. vaatettam turvaistuimet..miehelleni auton.. appiukolta kerran sain lahjakortin :)

Vierailija
9/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niin me vain saatiin tämä rotanloukku purettua ja raikennettua uudestaan. Ja nyt onkin sit meidän unelmatalo, aah.

Mun isä ei enää elä, mut äiti sit vähistä säästöistään tahtoi antaa meille tonnin remonttiin. Ei pyydetty, se vaan antoi - niistä vähistään! Ja tietenki on väliin auttanu lastenhoidossa :)

Vierailija
10/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä?

Vierailija
11/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä?

kyllä. En halua tulla tunnistetuksi joten jääkööt arvailujen varaan.

Vierailija
12/12 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelin. Ovat tukeneet rahallisesti ihan uskomattoman paljon. Äiti on myös rientänyt hätiin, kun mieheni oli kuolemaisillaan ja tarvitsin välittömästi apua kotona.

Appivanhemmat ovat auttaneet rahallisesti, lainasummalla.