inhoan mieheni siskoa!!!
En voi käsittää miten samasta perheestä voikin tulla niin erilaisia lapsia...tämä nainen on niin itsekäs ettei mitään rajaa. Nyt se on "varannut" itselleen+avomieheltään isänsä mökin koko kesälomaksi itselleen. Oli vaan sanonut kylmästi, että hänellä on oikeus tulla viettämään kesää mökille. Ja että muita hän ei siellä silloin suvaitse. No vanha isä ei KEHDANNUT sanoa ei tyttärelleen ja niin he aikovat majoittua sinne. En tiedä uskalletaanko mennä sinne lainkaan, yleensä ollaan käyty siellä n.2 päivää kesästä, eli ei paljoa!
No, antaa ämmän keikistellä siellä sitten, me keksitään kyllä jotain muuta mukavaa.
Kyllä SUKU ON PAHIN!!
Kommentit (15)
muulloinkin kuin silloin kun sisko siellä on? Jospa sisko ei tullut ajatelleeksi, että sinä olisit halunnut olla juuri ne 2 päivää mökillä kun hän on siellä?
Hanki oma mökki niin ei tarvitse kadehtia naista jolle isä antaa käyttöoikeuden.Ethän sä sille mökin omistajalle ole edes sukua vai mitä tarkoitit et suku on pahin???
Muista sitten kun tulee tulevaisuudessa perikunnan maksettavaksi kaikenlaisia maksuja mökistä että ne ei teille kuulu.
käly ei sinne astu varpaallansakaan kun ei ole laatua....Mutta muuten se käyttää törkeästi hyväksi omia vanhempiaan. Mutta eipä asia mulle kuulu, en ole missään tekemisissä moisen kanssa.
kaikkitietävä akka, joka ei saa pidettyä miestä ja osaa silti neuvoa miten toisten pitäisi elää...argh!!
Mitäs, jos isä antaa mökin mielellään tyttärelle käyttöön, koska toisin kuin te, viihtyy siellä ilmiselvästi?
Ja jospas ne ei tykkää susta ja siksi eivät välitä teidän mökkeilyistä. Meillä veljen vaimo on kurja tapaus, että siksi velikin jää jatkuvasti kaikesta osattomaksi. Vanhemmat vaan yksinkertaisesti ei halua "hyödyttää" sitä naista yhtään. Nytkin katselevat sivusta, kun ovat taloudellisesti tiukilla ja toivovat, että se lisäisi painetta eroon. Pennin hyörylää eivät sinne anna, koska eivät halua mitenkään helpottaa heidän tilannettaan. Minä sen sijaan saan apuja säännöllisesti. Vanhemmat toki merkkaa ylös mulle annetut summat, jotta veli saa ne sitten aikanaan, kun tilanne on toinen ja ovat eronneet.
Mitäs, jos isä antaa mökin mielellään tyttärelle käyttöön, koska toisin kuin te, viihtyy siellä ilmiselvästi?
Ja jospas ne ei tykkää susta ja siksi eivät välitä teidän mökkeilyistä. Meillä veljen vaimo on kurja tapaus, että siksi velikin jää jatkuvasti kaikesta osattomaksi. Vanhemmat vaan yksinkertaisesti ei halua "hyödyttää" sitä naista yhtään. Nytkin katselevat sivusta, kun ovat taloudellisesti tiukilla ja toivovat, että se lisäisi painetta eroon. Pennin hyörylää eivät sinne anna, koska eivät halua mitenkään helpottaa heidän tilannettaan. Minä sen sijaan saan apuja säännöllisesti. Vanhemmat toki merkkaa ylös mulle annetut summat, jotta veli saa ne sitten aikanaan, kun tilanne on toinen ja ovat eronneet.
Muista sitten kun tulee tulevaisuudessa perikunnan maksettavaksi kaikenlaisia maksuja mökistä että ne ei teille kuulu.
mutta jos miehensä siellä käy niin kyllä ne silloin hänenkin maksettavaksi lankeaa.
Meillä ainakin menee maksut reilusti neljään osaan, ei laskeskella kuka käy mitäkin.
MIEHET ON NÖSSÖJÄ!
Ja vakavasti sanottuna, pyydä miestäsi soittamaan siskolleen ja sanomaan, että me tullaan sinne kahdeksi päiväksi.
sun mies voi sanoa, että me ollaan nämä kaksi pvä mökillä ja se siitä.
jatkaa tuota porskuttamistaan niin kauan kunnes joku isoisä, miehesi, siskon mies tms. sanoo vastaan. Jos eivät koskaan sano, tuollainen meno jatkuu.
Miksi miehet eivät pidä jöötä silloin kun pitäisi??
Todella paskamainen akka. Niin itseään täynnä. Ei koskaan ajattele muita kuin itseään. Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö.. On kieltämättä ihan nätti, mutta sen kuoren alla asuu niin itsekäs ja pinnallinen akka ettei tosikaan! Koskaan ei myötäelä toisen ilossa ja surussa, aina vaan minä minä minä!
Siedän häntä kyllä koska on pakko eikä hän varmaan tiedä mitä hänestä ajattelen.. mutta siis YÄK!
Se on varannut vai "varannut"? Eli oikeesti vaiko leikisti?
Ja jos sinä viihdyt siellä n. kaksi päivää kesästä niin mitä väliä sillä sulle on?