G: Tiedättekö, missä teininne on parhaillaan?
Kommentit (20)
läheisellä kentällä. Tiedän se siksi, koska kävi vaihtamassa pitkät housut jalkaansa, on maalivahtina.
Kaksi heistä pelaa koneillaan, kolmas on mummolassa pihahommissa.
kaksi muuta pelaa jalkapalloa tuossa takapihalla, kolmannesta ei ole varmaa tietoa, mutta todennäköisesti istuu pihakeinussa lukemassa. Äsken leipoi suklaapiirakan.
on kuumeessa ja toinen lukee Marxia in English. rauhallista on.
läppärillä molemmat katsoo yhdessä jotain
luotan nuoreeni ja toivon että on luottamuksen arvoinen, olen hieman epävarma siis....
päätti peruskoulun ja ovat jossakin sitä juhlimassa
luotan nuoreeni ja toivon että on luottamuksen arvoinen, olen hieman epävarma siis.... päätti peruskoulun ja ovat jossakin sitä juhlimassa
liian hyvä mielikuvitus lähtee laukkaamaan ja pelkäämään pahinta
eli mun pikkusisko:) on tossa vähän matkan päässä mun toiselle pikkusiskolla. Oli tänään lastenhoitoapuna.
luultavasti on jo nukkumassa, siellä on tiukkapipoinen valmentaja ja tarkka aikataulu
on juhlimassa koulun loppumista kylillä.
on juhlimassa koulun loppumista kylillä.
Tuossa viereessä toisella läppärillä molemmat katsoo yhdessä jotain
Olen kyllä hämmästynyt, ettei nuorempi halunnut lähteä mihinkään.
17 vee kavereiden kanssa kaupungilla.
Menee aamulla jo aamuvuoroon kesäduunipaikkaansa, joten jätti juhlimiset väliin.
Haettiin pikaisesti tokarit aamulla, käytiin kaupassa ja ollaan täällä. On saunottu ja grillattu sekä skoolattu kesälle (ihan teinitkin sai lasilliset kuoharia, hyi minä kamala äiti!). Nyt nautitaan miehen kanssa viiniä, teinit kattoo telkkaria.
Nukkumassa.