Olen jo ihan joulufiiliksissä
Aika monta lahjaa on jo ostettuna ja joitakin jo paketissakin. Tänään kuolasin Ikeassa joulukoristeita ja jotakin tuli jopa ostettuakin.
Olen ihan ihmeissäni, yleensä aloitan jouluvalmistelut vasta niukin naukin adventtina (silloinkin usein kaivetaan adventtikynttilät viime tingassa esiin).
Kommentit (8)
niin isoa säkkiä, että kaiken voisi tuoda eikä tontut ehdi edes tehdä kaikkea, kun on lapsia niin paljon..
heh, minä myös! olenkin jo kummilapsille lahjat hommannut! ja yhden jopa molemmille omille lapsillekin! =)
just ostin kankaisen joulukalenterin mitä pitäisi alkaa täyttämään.. ja postissa tuli juuri tilaamani joulukangas, josta pitäisi kapat ikkunoihin ommella... =) lapsista jo kovasti suunnittelen hyviä kuvia, joita voisi joulukortteihin laitella... että on näitä hurahtaneita muitakin!!! =D
Olen minäkin jo vuoden mittaan ostellut joitain lahjoja. Itse asiassa ainakin puolet on jo hankittu!
Oletteko muut jouluihmiset jo surffailleet jouluaiheisilla webbisivuilla? Se on aika hauskaa.
Hyvä linkkisivusto on Merjan joulusivut, joita tosin ei ole kai vielä tänä vuonna päivitetty, mutta monet linkit on kyllä ok. Osoite alla:
http://www.kemi.fi/kk007409/JOULULINKIT.HTML
Vaikka kaupat siitä jo täyttyi. Mut lapsille puuha-pete joulukalenterit oli pakko ostaa, ettei vaan ilman jää.
Mutta on mukava odotella joulunodotusaikaa ja miettiä, että mitä kivaa lasten kanssa oikein tekisi...askartelisi ja leipoisi!
mitä työkoneita ne nyt oli. (Vantaalla Myyrmannin Anttilassa, kai niitä muuallakin on)
Tosin vasta suunnittelu-asteella.
Mutta totuus on, ettei jouluvalmisteluja voi koskaan aloittaa liian aikaisin! Aina meinaa tulla lopussa kiire.