Oletko kateellinen 2,5 kk lomastani?:-D
Kommentit (36)
T. ravintolapäällikkö koulun keittiöstä.
En. Rehellisesti sanottuna en ole. Teen opettajan koulutuksellani ihan muita töitä. Paljon helpommalla pääsen, vaikka ne lomat eivät yhtä pitkät olekaan.
Ja vaikka ottaisin palkatonta niin paljon, että saisin samat lomat kuin opettajalla, niin silti palkkani olisi suurempi.
Nauti lomastasi!
Sekä mies että minä olemme freelancereitä ja meillä on molemmilla varaa 4 viikon kesälomaan, josta nautimme lasten kanssa, niinkuin varmaan sinäkin omastasai.
Hauskaa kesää! :)
Opettajan työ on tosi raskasta. Ihan läheltä olen asiaa seurannut.
Olen nyt hoitovaipaalla ja aloitan elokuussa työt.
T. Ope minäkin
Mutta olen kyllä niin huono lomailemaan, että kun viime kesänä pidin ensimmäistä kertaa 4 viikkoa lomaa putkeen (ennen vuosia aina vain 3 vk) niin kaipasin jo töihin.
tykkään työstäni, jossa voi suht vapaasti päättää lomiensa ajankohdan.
Hassua olisikin olla kateellinen, sillä minulla on itselläni myös opettajan koulutus ja asun sellaisella paikkakunnalla, jossa olisi suht helppoa saada tuon alan opettajantöitä niin halutessani :).
En ole kateellinen, itsekin tänään todistusten jaon jälkeen jäin ansaitulle lomalle!
Ihanaa kesäaikaa niin opettajille kuin kaikille muillekin!
Jos olisi taloudellisesti mahdollista pitäisin lomaa kesäkuusta elokuun loppuun. Näistä siis kaksi kuukautta pitäisi ottaa palkatonta ja pitäähän kesällä syödäkin.
Nyt vaan kolme viikkoa lomaa kesällä, eikä riitä mihinkään...
Olen juuri itsekin miettynyt opettajan uraa, jotta lasten lomajärjestelyt helpottuisivat ja saisin viettää enemmän aikaa lasten kanssa.
Osaatko oikeasti nauttia pitkästä lomastasi?
Sitä paitsi olen äitiyslomalla, ja jos kaikki menee hyvin, jään vielä hoitovapaalle. Töihin palaan sitten 3 vuoden päästä. En ole kade, nauti lomastasi!
mutta lasten kanssa työskentelystä en:D
Saan töistäni järjestettyä pitkän vapaan halutessani. Viime kesänä olin 2 kk vapaalla ja puolessa välissä alkoi tulla jo töihin ikävä... no sainpahan lomailla riittävästi lasten kanssa. Tänä vuonna otan vain 1,5 kk.
Oletko sinä ap kade, kun teen töitä n.1-3 pv/viikossa ja tienaan enemmän kuin sinä?
Lomasta olen, mutta en voi sietää lapsilaumoja joten opettajan työ olisi täysi painajainen, yök. Ja toisaalta itselläkin on lomia reilut 2 kk vuodessa (järjestelykysymys), se riittää mukavasti.
Minulla on 4 kk loma ja se on aivan liikaa. 2 kk riittäisi.
Itse pidän kesällä 8 viikkoa, talvella 2 viikkoa ja jokusen pidemmän viikonlopun. Se riittäää minulle:-). Saan valita loma-ajan...
olen aikuisopiskelija ja koulu loppui Toukokuun lopussa ja alkaa vasta Elokuun 31 päivä :D
Mulla ehtii neljän viikon lomallakin jo tulla ikävä töihin:D