Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varpaankynnessä syviä uurteita (kuva)

Vierailija
04.06.2011 |

Mikähän mulla on kun puolisen vuotta ollut ukkovarpaan kynsi tuollainen? Syvät uurteet poikittain ja jos sieltä reunasta repäisisi niin lähtisi kynnet irti kokonaan siivuina!

Lisäksi jokainen kynsi on mennyt ihan keltaiseksi :/

Uskaltaako tuohon päälle pistää kynsilakkaa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=007158143913.jpg

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ukkovarpaan kynnessä menee noita viivoja poikittain kaksi ja näyttää kasvavan "uutta" vaaleaa kynttä alimman viivan alta jo. Onko tuo kynsi jotenkin kuollut? t.ap

Vierailija
2/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyöny sen varpaan johonkin ja kynsi sit ajan saatossa menny tollaseks. Kestää aikansa, kunnes uusi kynsi alta kasvaa ja tuo päällimmäinen lähtee pois. Voit ihan hyvin lakata sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken lisäksi sellaista "purua"? Jos näin on, sinulla on kynsisieni ja se on aikamoisen vaikea hoitaa pois. Lääkärin heiniä.

Vierailija
4/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakkaat sen, niin se sieni leviää lakkasudin kautta pulloon ja muihinkin kynsiin.

Vierailija
5/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Apteekista ei saa mitään tehokasta ilman reseptiä. T.Farmaseutti

Vierailija
6/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat peukkujen kynnet kupruiset, mutta ei niissä kynsisientä ole.

Vierailija
7/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloiden kynnet mullakin kupruilevat poikittaissuunnassa. Raskauden aikana tätä kupru-ongelmaa ei ollut! Hormonaalista?

Vierailija
8/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloiden kynnet mullakin kupruilevat poikittaissuunnassa. Raskauden aikana tätä kupru-ongelmaa ei ollut! Hormonaalista?

Inhottavaahan se on. Mä aina viilaan sitten kynnen tasaiseksi.

Vierailija
9/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole itsellä mitään kupruja. Ihan sileä pinta mutta nuo "railot" on sivuttain veikkaan kynnen läpi asti. Ei ole mitään purua siellä sisällä :)

t.ap

Vierailija
10/13 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, isovarpaan kynsi oli reunasta irti. Teepuuöljy, jota saa luontaistuotekaupoista, auttoi. Laitoin sitä laimentamattomana 2 kertaa kynnen päälle ja kynsi alkoi kasvaa normaalisti.

Vierailija
11/13 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt päivässä?

Vierailija
12/13 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole itsellä mitään kupruja. Ihan sileä pinta mutta nuo "railot" on sivuttain veikkaan kynnen läpi asti. Ei ole mitään purua siellä sisällä :) t.ap

mulla oli ukko varpaat tollaset myös. Kerran päätin sitten kokeilumielessä repiä tuon "liuskan" päältä pois ja siellä oli jo uusi kynsi alla. Nyt on enää ihan vähän kynnen päässä sitä vanhaa alla kasvanutta kynttä, ja kynsikin näyttää taas normaalilta, ei yhtään "sieniseltä".

Vierailija
13/13 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä otettiin sieninäytekin, mutta ei ollut sientä. Luultavasti olin sen kolauttanut ja kynsi oli vaurioitunut. Uusi kynsi kasvoi alle, mutta sekin oli epämuodostunut. Vasta seuraava kynsi oli normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän