Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ollut yo- eikä rippijuhlia

Vierailija
04.06.2011 |

enkä ole vieraillut nuorena kenenkään yo- tai rippijuhlissa. Olen kuitenkin sekä ylioppilas että rippikoulun käynyt (ja konfirmoitu).

Olenko jäänyt jostain paitsi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle ei pidetty juhlia?

Vierailija
2/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat eivät olleet vanhemmilleni tai mulle erityisen tärkeät, mulle itselleni riitti yo-päivänä se juhla koulun puolesta. Siinä oli ihan tarpeeksi.

Mua ei myöskään kutsuttu kenenkään yo-juhliin enkä halunnut kutsua meille ketään. Kävin elämäni ensimmäisissä yo-juhlissa vuosi sitten keväällä, kun yhden kaverin esikoinen valmistui lukiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat noloja, joten en halunnut nolata myöskään itseäni. Sukulaisista tuskin kukaan olisi vaivautunut paikalle, kun eivät asu kovin lähellä. Hyvillä kavereillani oli "normaalimmat" vanhemmat ja siistimpi koti, kutsuin meille vain tosi harvoja kavereita muutenkin.

ap

Vierailija
4/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös on usein outoa ja epäsosiaalista. En tosin enää jaksa välittää siitä, mutta nuorena se oli aika _noloa_. Kun piti tyyliin sanoa äidille, että "kuule, jos haluat tuolta tädiltä palvelua, niin menepä vaikka sinne hänen eteensä, sano kauniisti päivää ja PUHU!"

Vierailija
5/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaaksi pääsin kahden työn ohella iltalukiosta. Ja ripillepääsyn aikaan isä oli kuolemansairas, eikä äiti jaksanut pitää juhlia. 20 markkaa sain postissa kummitädiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä