Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempikokkisi suomalaisista tai ulkomaisista julkkiskokeista?

Vierailija
04.06.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri Alén

Teemu Tuominen

Vesa Parviainen

Tomi Björck

Akseli Herlevi

Saako mainita myös inhokit? :)

Sara La Fountain

Harri Syrjänen

Hans Välimäki

Vierailija
2/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Harri Syrjänen suosikit.

Juuri ostin kaksi Gordonkin keittokirjaakin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on IHANA!

Vierailija
4/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen Gary Rhodes

En pidä

Nigella Lawsonista tai James Martinista

Toki Michel Roux Jr on tosi hyvä kanssa.

Vierailija
5/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulasta tykkään kanssa. Ulkolaisista Jamie ja Nigella.

Ehdoton inhokki on Maija Silvennoinen! Syrjäsestäkään en pahemmin perusta. Niin ja sitten se Golgatan Olga siitä Good chef, bad chef -ohjelmasta.

Vierailija
6/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi Herlevi

Vierailija
7/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko mahtaneet yhdenkään noista ruokia olla maistamassa? Vai oliko tämä ihan pärstäkerroin -kysely..

Vierailija
8/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko mahtaneet yhdenkään noista ruokia olla maistamassa? Vai oliko tämä ihan pärstäkerroin -kysely..

No, olen itse ainakin testaillut suurimman osan tässä ketjussakin mainittujen kokkien ruokaohjeita, enkä ymmärrä esim. Ramsayn suosiota.

Vierailija
9/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Oliver

Tina Nordström

Gordon Ramsay - joskin noilla kahdella muulla on mun mielestä paremmat keittokirjat

Kotimaisista en oikeit tiedä. Onko Pekka Terävä "julkkiskokki"? Ainakin se tekee raflassaan taivaallista ruokaa.

Sikke Sumarin eka keittokirja on hyvä.

En tiedä onko inhokki, mutta mua aina naurattaa kun se Välimäen ex ei osaa tv-mainoksessa ääntää sanaa chef oikein.

Vierailija
10/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Svensson

Anna (ohjelmassa Annan mehukas keittiö)

Kotimaiset julkkiskokit on niin ärsyttäviä. Joka ohjelmassa on jotain rapsakkaa tai sitten annokseen laitetaan pieni suola ja pippuri pintaan.

Vierailija
11/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Svensson Anna (ohjelmassa Annan mehukas keittiö)

Minäkin tykkään näistä molemmista, Annan reseptejä olen testaillut useita.

Vierailija
12/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokkauksen vaan persoonan vuoksi.

Vierailija
13/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Anna tanskalainen? Tekee ohjelmaa nimeltään Annemad? Tykkään kovasti hänestä (jos on siis sama).

Tanskalainen Anne ei ole ammattikokki, niinkuin ei ole Nigella Lawsonkaan, mutta noista kahdesta Anne on lähempänä mun omaa "ruokafilosofiaa".

Osaako joku suositella jotakin Gordon Ramsayn keittokirjaa? Minulla oli hänen Kitchen Heaven, kirja joka perustui kotiruokaan ja lapsuudenmuistoihin. En saanut siihen oikein otetta, useita raaka-aineita oli hankala löytää, joten annoin kirjan pois.

Kaikkien "julkkiskokkien" äiti on tietty Julia Child ja kyllä Ranskalaisen keittiön salaisuudet on hyvä!

14

Vierailija
14/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kirjahylly on täynnä hänen kirjoittamiaan keittokijta. Kakkosena tulee Tina Norström ihan vain iloisen persoonansa ansiosta.

Vierailija
15/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Anna tanskalainen? Tekee ohjelmaa nimeltään Annemad? Tykkään kovasti hänestä (jos on siis sama). Osaako joku suositella jotakin Gordon Ramsayn keittokirjaa? Minulla oli hänen Kitchen Heaven, kirja joka perustui kotiruokaan ja lapsuudenmuistoihin. En saanut siihen oikein otetta, useita raaka-aineita oli hankala löytää, joten annoin kirjan pois. Kaikkien "julkkiskokkien" äiti on tietty Julia Child ja kyllä Ranskalaisen keittiön salaisuudet on hyvä! 14

En osaa kyllä suositella mitään Ramsayn keittokirjaa, mulla on sama kokemus että outoja aineita mitä ei Suomesta meinaa löytää. Ranska ei ruokamaana jostain syystä viehätä mua, siksen ole kokeillut Childiä yhtään, tuttu nimi toki.

Vierailija
16/19 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigella on outo, hänellä on jokin sairaus sillä on niin "obsessed with food". Oliver on varmasti hyvä kokki, mutta hänen häsläämisensä vaikuttaa rasittavalta enkä ole vakuuttunut tyypin luonteestakaan. Ramsey on olevinaan kuin mikäkin profeetta, vaan enpä ole nähnyt mitään todella vallankumouksellista syntyvän hänen käsistään tai kirjoistaan. Anthony on kusipää mutta, Jamien tavoin, ainakin pyrkii ymmärtämään erilaisuutta.

Suomalaiset tv-kokit ovat tylsiä ja osin jopa ammattitaidottomia (Garam vai mikä se oli, paras esimerkki). Samanlaista kikkailua se kaikilla näyttää olevan.

Vierailija
17/19 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ja supliikkinsa vuoksi Henrik Rehbinder

Vierailija
18/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin leipomisreseptit on hyviä. Samoin joulureseptit. Delia Smith on kanssa hyvä.

Ramsay on ärsyttävä, yksi keittokirja meillä on, mutta siitä on vaikea löytää hyviä reseptejä. Jamie Oliverilla on miten ihan hyviä arkiruokareseptejä, samoin kun Nigellalla.

Suomalaisten ruokakauppojen valikoimien heikkous tulee kyllä esiin. Eipä joka kaupasta löydy esim naudan maksaa.

Vierailija
19/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi