Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan erota - mut ei ole syytä

Vierailija
04.06.2011 |

Mies ei juo, lyö tai muuta. Mut meillä ei ole mitään yhteistä - paitsi lapset. En enää ole iloinen kun olen miehen kans. Ilman miestä olen aina iloisempi ja valoisampi äiti. Tuntuu et mies tukahduttaa. Lapset 6 ja 7.

Voiko erota ilman syytä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei teillä ole mitään yhteistä ja että elämäsi (ehkä teidän molempien?) on liitossa ilotonta on syy erota. On lapsellista ajatella, että vain joku alkoholismi tai väkivalta olisivat ainoita hyväksyttäviä syitä. Vähän niinkuin ajatellaan, että asuntolaina ja lapset ovat syitä jatkaa onnetonta liittoa. Ennen eroamista voitte tietty yrittää korjata tilanteen. Puhut vain itsestäsi, mutta liitossa on kaksi.

Vierailija
2/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitää ensin hakeutua pariterapiaan. Jos se ei auta, on sinulla syy erota. Mutta mutu-periaatteella sinulla ei ole oikeutta pilata lastesi onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti on tympiintynyt elämäänsä? Ei mun mielestäni ole. Kulissiahan se on.

Vierailija
4/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten suurin onni on onnellinen äiti ydinperheessä. Jos siihen ei ylletä pariterpialla, on jatko pelkkää kulissia. Ja sitähän minä tarkoitin, että vasta pariterpian jälkeen on "lupa" harkita eroa.

Tai itseasiassa olen sitä mieltä, että äidin pitäisi mennä yksilöterapiaan myös.

jos äiti on tympiintynyt elämäänsä? Ei mun mielestäni ole. Kulissiahan se on.