Mies loukkaa tunteitani
Olen aina unelmoinut naimisiinmenosta sekä perheen perustamisesta, mutta mies romuttaa viimeisetkin unelmani. Hän ei pysty katsomaan minkäänlaisia hääohjelmia, koska hän ei kertakaikkiaan kestä mitään hääjuttuja. Kihlautumisesta puhumattakaan. Mitä perheenperustamiseen tulee, totesi hän kerran kun kerroin hänelle vauvakuumeestani "no siinäs odotat, ei moneen vuoteen ainakaan"
Paska juttu, naiset kun ei ole hedelmällisiä koko elämän ajan :(
Kommentit (8)
Ei suhteessa riitä se että "tullaan toimeen ja on kivaa yhdessä". Pitää myös haluta elämältä suunnilleen samoja asioita. Te ette selvästikään halua. Vaihda miestä ennen kuin katkeroidut.
kun sitä miestä rakastaa niin paljon? :(
Elämä on täynnä valintoja...
Jos aiot jatkaa elämää miehen kanssa niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:
a) Taivuttelet hänet tahtoosi
b) Taivut hänen tahtoonsa
Yksinkertaista.
3
mutta mitä tehdä kun sitä miestä rakastaa niin paljon? :( Elämä on täynnä valintoja...
Vähän samankaltaisessa tilanteessa. Mies haluaa olla mun kanssa, mutta ei ole valmis "sitoutumaan". Mä taas haluan koko paketin, mutta kun rakastan tuota niin kovasti, niin tässähän roikun löysässä hirressä, kun en voi lähteäkään... Itku kun vois päättää kehen ihastuu, mä valitsisin heti jonkun muun!
höpötystä, ettei voi päättää kehen ihastuu.
Te ette uskalla lähteä. Pelkäätte, ettette kelpaa kellekään muulle kuin sille roikottajalle joka käyttää teitä hyväkseen haluamatta sitoutua. Ja te tykkäätte hyväksikäytöstä koska saatte tuntea itsenne hyväksi. Mutta totuus on, että te ette tiedä mitä oikea rakkaus on koska ette ole kokeneet sitä vielä.
3
höpötystä, ettei voi päättää kehen ihastuu. Te ette uskalla lähteä. Pelkäätte, ettette kelpaa kellekään muulle kuin sille roikottajalle joka käyttää teitä hyväkseen haluamatta sitoutua. Ja te tykkäätte hyväksikäytöstä koska saatte tuntea itsenne hyväksi. Mutta totuus on, että te ette tiedä mitä oikea rakkaus on koska ette ole kokeneet sitä vielä. 3
Ei mulla ole mitään syytä, miksen uskaltaisi lähteä. Olen ollut yksin aiemminkin enkä määrittele onnellisuuttani tai itseäni parisuhteen kautta. Yksin olin melko pitkään juuri siksi, että en voinut ihastua tuosta noin vaan. Tuohon ihastuin, sittemmin rakastuin, vaikka mies/tilanne ei oikein ideaali itselleni olekaan. Tiedän faktana, että kelpaisin monellekin muulle, mutta kun niin harva kolahtaa, niin sen vuoksi ei tule tästä lähdettyä. Jeesus että oot ärsyttävä.
kun sitä miestä rakastaa niin paljon? :(
Elämä on täynnä valintoja...
Ottaisit sellaisen, jonka kanssa samankaltaiset tulevaisuuden suunnitelmat, helpottaisi elämää.