Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko anteeksi miehelle?

Vierailija
03.06.2011 |

Löysin vessanpöntöstä ruiskun korkin. En tiennyt mitä ajatella. Noukin sen ja vein mieheni eteen ja sanoin ettei itku ole kaukana, muuta en pystynyt kun menin niin hämilleni.

Mies myönsi käyttäneensä muutaman kerran. =(

Minä vaan en hyväksy ja lasten takia näen suhteen jatkumisen kyseenalaisena. Minä en ryhdy kenenkään tukihenkilöksi kun lapsiakin on 4 ja muita vastoimkäymisiä omassa ja yhden lapsen terveyden kanssa.

Mies jos hakeutuisi jonnekin apua saamaan ja keskustelemaan niin sitten ollaan lasten suhteen suurennuslasin alla.

Olen aivan sekaisin ajatusteni kanssa. Mies vaan itkee ja sanoo katuvansa ja selittelee miksi niin tapahtui.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitti suonensisäisistä...?

Aika hyvä provo kuitenkin, ei ihan jokapäiväinen aihe. Pisteet tästä.

Vierailija
2/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tarttisin nyt kommentteja miten muut äidit tilanteen näkee. Olen aivan hukassa, itse en ole käyttänyt koskaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudunko liian niposti vai onko suhtautumiseni ihan normaalia?

Mieheni mielestä ylireagoin kun mitään pahaa ei ole kenellekään tapahtunut.

Vierailija
4/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka piikittää itseensä huumeita on käyttänyt niitä jo pidempään. Etkö tosiaan ole huomannut mitään?

Hakisin eroa miehestä ja sanoisin että voi hankkiutua sen jälkeen hoitoon, niin ettei se vaikuta sinuun ja lapsiin.

Vierailija
5/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tarvii apua heti! Ja sinä ja lapset ehkä toisen paikan asua, en tiedä. Mutta mies on saatava vieroitukseen heti. Koitettiin joskus auttaa mieheni serkkua joka käytti amfetamiinia ja jotain miedompia, ei ollut mitään apua. Aina parin pvn välein karkasi hankkimaan annoksensa. Surkea tie edessä, jos ei hommaa saa heti alkuunsa katki.

Vierailija
6/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida kun ei tiedä mitään teidän suhteesta ja tilanteesta. Onko mies siis aiemminkin käyttänyt muita huumeita / suonensisäisiä, ja olit tiennyt tämän? Et ainakaan kuulosta mitenkään erityisen yllättyneeltä? Millainen miehesi on muuten, onko työssä, pärjääkö jokapäiväisessä elämässä, onko pääosin "selväpäinen"?

Mieti tarkkaan, onko tämä asia jonka miehesi on salannut sinulta nyt (ja aiemminkin?), ja tuleeko jatkossakin jatkumaan salailu ja valehtelu? Onko hänellä halua lopettaa? Entä pystyykö hän siihen vaikka haluaisi? Hoitoon hakeutuminenkin voi olla varteenotettava vaihtoehto jos lopettaminen ei vaan itse onnistu. Ymmärrän kyllä huolesi lastensuojelun ym vuoksi, mutta niin kauan kuin teillä kotona kuitenkin on turvallista ja sinä olet lapsillesi turvallinen hoitaja, en usko että tulee ongelmia. Viranomaisetkin pyrkivät kuitenkin auttamaan ja suojelemaan lasten parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi