Mä oon kohta 40v. ja aikalailla on parasta aikaa elämässäni nyt. Lapsista pieninkin jo
tänä vuonna 9v. ja ihana mies ja hyvä työpaikka ja raha-asiat kunnossa! Mitä sitä muuta vielä toivois ;)
Kommentit (13)
tänä vuonna 9v. ja ihana mies ja hyvä työpaikka ja raha-asiat kunnossa! Mitä sitä muuta vielä toivois ;)
Lapsi tosin jo menossa kuudennelle ja ikää 31:)
parasta aikaa elämästäni vaikka olenkin yliväsynyt kerhoikäisen lapsen yksinhuoltaja, ilman työpaikkaa, rahat todella tiukalla, ei omaa aikaa oikeastaan koskaan ja miesasiat on heikolla hapella. Huonomminkin voisi kuitenkin mennä. On sentään katto pään päällä, pakastimessa ruokaa, laskut saa jotenkin maksettua ja muksu terve. Kai sitä muutkin asiat jossain vaiheessa muuttuu paremmiks. :)
jossain vaiheessa muuttakin tai asua talvet etelässä tms. Lapsilla mukava isä, joka hoitaa heitä paljon, joten mulla on paljon aikaa tehdä kaikkea kivaa ilman lapsiakin. Olen aika onnellinen siis! :) ap
jossain vaiheessa muuttakin tai asua talvet etelässä tms. Lapsilla mukava isä, joka hoitaa heitä paljon, joten mulla on paljon aikaa tehdä kaikkea kivaa ilman lapsiakin. Olen aika onnellinen siis! :) ap
asuinpaikkana, vaikka matkustella tykätäänkin ja aika paljon sukulaisia on italiaan ja espanjaan lähtenyt:) tykkään liikaa talvesta. Ja tykkään kovasti myös niistä velvoitteista joita lapsen harrastus mukanaan tuo ihan viikottain.
parasta aikaa elämästäni vaikka olenkin yliväsynyt kerhoikäisen lapsen yksinhuoltaja, ilman työpaikkaa, rahat todella tiukalla, ei omaa aikaa oikeastaan koskaan ja miesasiat on heikolla hapella. Huonomminkin voisi kuitenkin mennä. On sentään katto pään päällä, pakastimessa ruokaa, laskut saa jotenkin maksettua ja muksu terve. Kai sitä muutkin asiat jossain vaiheessa muuttuu paremmiks. :)
helpottaisi jo kummasti sinunkin tilannettasi :) ap
Tuskin maltan odottaa. Nuorin on vielä neljä. Odotan jo kovin että voisin lähteä vaikka kauppaan ilman että pitää miettiä kuka katsoo lasta sen aikaa. Olen 38, joten kun viisi vuotta vielä menee niin pääsen minäkin aloittelemaan uudenlaista "vastuuttomampaa" elämää :)
Kiva välillä lukea positiivisiakin ketjuja, joissa ei haukuta ketään tai napista joka asiasta!
Itse vasta 22, mutta välillä tulee mieleen, millaista elämä on 20v päästä. Omat lapset nyt 2,5v ja 10kk. Se 20v on niin jumalattoman pitkä aika, ja silti nelikymppinen ei vielä edes ole vanha.
Jos tässä ei enää lapsia tule niin mitäs sitä sitten kun nuo pojat on isoja ja itsekin vielä toivottavasti hyvissä kuosissa? :)
Lapsi vasta vuoden ja mahdollisesti toinen tulossa muutaman vuoden sisällä. Joka tapauksessa, olen 40-vuotias, kun esikoinen täyttää 18 vuotta. Todella outoa ajatella, että jotkut saavaat esikoisen siinä iässä.
olisi 9-vuotias. Mua ihmetyttää nää ihmiset, jotka ensin tekee lapsen ja sitten ennenkuin reppana on edes vuoden vanha aletaan odottaa, että lapsi muuttaisi pois.
Poikani on vuoden vanha ja aivan ihana. Kasvaa silmissä ja aivan liian nopeasti. Mutta mä olinkin elämääni kyllästynyt yli kolmekymppinen kun lapsen tein.
Siis en minäkään toivo, että aamulla lapsi olisikin täysi-ikäinen. Hänessä ei myöskään ole mitään vikaa, jonka vuoksi haluaisin hänestä eroon mahdollisimman nopeasti. :) Ei pidä kaikkea ottaa niin kirjaimellisesti.
10
tuota aikaa.
Miksi haluat useamman lapsen, jos jo nyt odottelet vapautta? Ettet vaan tehny lapsen liian nuorena ja nuoruus jäi elämättä?
Siis en minäkään toivo, että aamulla lapsi olisikin täysi-ikäinen. Hänessä ei myöskään ole mitään vikaa, jonka vuoksi haluaisin hänestä eroon mahdollisimman nopeasti. :) Ei pidä kaikkea ottaa niin kirjaimellisesti. 10
Itse pelkään sitä aikaa, kun lapset kasvavat eikä talossa ole enää pieniä... Minusta vauva- ja taaperoaika on vaan niin ihanaa, että en usko sen mitenkään voivan muuttua ihanammaksi, kun lapset kasvavat. Mutta tottakai olisi mahtavaa jos näin on!!
t. 32v. äiti jolla lapset 8v, 5v, 2v, ja LA kk päästä
Seksikin ihan uudenlaisesti ihanaa. Mulla tosin nuorin 9 kk. t: N42