En halua anella, mutta pakkotilanne käsissä,
olisiko täällä yhtä ystävällistä ihmistä, joka voisi lainata kahdeksi viikoksi 15-20e? Ruokaa pitäisi saada itselle ja muksulle, ei sen kummempaa. Naapurikaupungissa pääsisi kyllä ruokajonoon, mutta tuntuu niin ahdistavalta ja hävettävältä moinen, mutta viimekädessä sitten sinne jos ei muuta.
Kommentit (17)
olisiko täällä yhtä ystävällistä ihmistä, joka voisi lainata kahdeksi viikoksi 15-20e? Ruokaa pitäisi saada itselle ja muksulle, ei sen kummempaa. Naapurikaupungissa pääsisi kyllä ruokajonoon, mutta tuntuu niin ahdistavalta ja hävettävältä moinen, mutta viimekädessä sitten sinne jos ei muuta.
Kerjääminen ei sitten hävetä?
Kysyvät 30-40 v miehiltä apua kun rahat loppu.
ostaa sulle 20€ edestä ruokaa helsingissä.Ja niin et me tavataan toisemme.Mä en halua laittaa tilille rahaa koska mun tiedot siirtyisi sulle enkä voi tietää vaikka olisit jonkun sekakäyttäjämiehen kynsissä oleva reppana ja mies pakottaa sut kerjäämään.Anna jotain todisteita et olet tosissas eli oma nimi,kaupunki jne.
Voisin lainatakin, mut vähän siinä ja siinä riittääkö rahat kun lainasin juuri 60e siskolleni. No mä lainaankin aina kun kysytään jos on ja autan muutenkin jos pystyn. Monella *ittuilijalla olis varmaan rahaakin mutta ei sydäntä.
t. köyhä yh
jos isä maksaa elarit eikä Kela. Siis 10. päivä.
Ruokakassin voisin ostaa, mutta en lähettää rahaa tuntemattomalle nettikerjäläiselle. Samasta syystä en vastaa nigerialaiskirjeisiin.
Viikonloppu on pitkä ja tämä ap voi olla mikä tahansa sekakäyttäjä-Arska, joka heittää täälläkin kokeekai verkot vesille, jos joku hullu haluaisi rahoittaa vapaa-ajan viettoa.
Nyt ainakin 15 ihmistä lainaamaan ap:lle euro niin se on siinä.
Nyt ainakin 15 ihmistä lainaamaan ap:lle euro niin se on siinä.
Saa laittaa enemmänkin kuin euron!
Ruokakauppaan ei näin pyhänä pääse kuitenkaan. Kellokin jo yli kahdeksan...
Mutta en raaski ostaa sitä.
Mutta jos av-mammoilla on 50 c ylimääräistä niin saa laittaa mulle! :) Kiitos! :)
Tilisiirtona rahat olisivat tilillä ehkä maanantaina. Vai miten muuten ne rahat oikein kerätään?
tilitietojani jossa on myös nimeni.Ei tarvi olla kovakaan ammattilainen jotta voisi tietoja jotenkin väärinkäyttää.
Laita sun osoite niin lähetän postissa kirjekuoressa heti huomenna.Saat sen tietty vasta maanantaina mut se ei varmaan haittaa jos ajattelit lapsen ja itsesi ruokkia 2 viikkoa parilla kympillä.
Täällä on jo moni luvannut ostaa ruokaa etka noteeraa mitenkään joten etköhän paljastanut itsesi.Ei sinulla taida lasta olla kun et vastannut kyselyyn elatusmaksusta tai isästä tai omilta vanhemmilta.
niin äkkiä on monta sataa kooosa. eikä mitään aikomustakaan maksaa takaisin. oi tätä internetin ihmeellistä maailma,kaikkea voi tehdä.
ota pikavippi.