Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen olo

Vierailija
01.06.2011 |

Olen äitiyslomalla, vauva ei ole syntynyt vielä. Tosi yksinäinen olo. Olen itsekin ollut tosi kiukkuinen ja herkkä loukkaantumaan tuttujen sanomisista. Osa tietää että olen raskaana ja osa ei, ellei ole kuulleet puskaradiosta. Hoitajakin kysyi, että onko minulla tukiverkkoja. Pitäisi täyttää masennuskysely seuraavaa neuvolakäyntiä varten. Mietin, että onko tämä vain alkua totaaliselle yksinäisyydelle sitten kun vauva syntyy. Jotkut kaverit juuri sanoivat suoraan eräässä keskustelussa ajatuksiaan, että vauvat ovat ihania ja heilläkin on kova vauvakuume. Että olisi kiva leikkiä jonkun vauvan kanssa... niin kauan kunnes se alkaa itkeä, jolloin sen voi palauttaa äidille. Että näin. Eipä taida olla minulla ketään ihmisiä, jotka tulevat olemaan osa minun vauva-arkeanikaan... Kaikki ovat tietysti iloisia vauvauutisista ja haluavat ottaa ns. rusinat pullasta hehkuttamalla vauvauutisiani, mutta oikeasti se ei sitten kiinnostakaan. Siitä lähtien kun kerroin parille kaverille odottavani vauvaa, he eivät ole oikein kommentoineet muuta kuin vauva-sitä-vauva-tätä... Olen kuulemma laihtunutkin (aika yllättävää raskaana), jota sitäkin piti kommentoida, että "vauva imee minusta mehut"... Kiitos vaan... :( Tukiverkot, mitä ne on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole yksin kohta, sulla on se vauva. Siitä ei aluksi oo kauheesti seuraa, mutta pikkuhiljaa sitten. Mä en edes muutamaan ekaan kuukauteen halunnut kauheesti nähdä muuta kuin vauvani.

Vierailija
2/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti jos olet yhtään masentunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisin ite ton kirjottanu! Oon tosi onnellinen kohta syntyvästä vauvasta, mut jotenki muuta ei oo. Tai on mulla kavereita, jokka kännissä kertoo kuinka voin aina pyytää niiltä apua, mut selvinpäin ne on iha outoja. En sit pitkään aikaan oo enää menny illanistujaisiin yksin selvinpäi kököttään ja kuunteleen paskaa. Tai siltä se on ainaki tuntunu.

Minkä ikänen oot? Ja mistä päin? Ehkä meistä ois tukee toisillemme...