Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että kaipaa uudehkoa (n. vuosi) ystäväänsä

Vierailija
01.06.2011 |

melkein koko ajan? Jutellaan joka päivä netissä ja tavataan parin viikon välein, mutta ikävä on.

Viihdyn niin hyvin hänen seurassaan ja ollaan tosi samanlaisia.

Nytkin vain ajattelen että voisinpa olla hänen kanssaan ja pitää hauskaa, mutta ei, tylsistyn kotona.

Olen alkanut miettimään että mahtaakohan tämmöinen kiintymys, vai mikä se oikea sana nyt onkaan, olla enää normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nimittäin kuvitella, että hän tekee tänne aloituksen "Kaveri ei osaa jättää mua rauhaan! Kaikki aika pitäisi viettää hänen kanssaan. En enää jaksa!"

Minkä ikäisiä ootte? Onko teillä omaa perhettä (mies/lapsia)?

Vierailija
2/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi ihastua naiseen. Ei se ole vielä lesboutta. Olette vain sukulaissieluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein koko ajan? Jutellaan joka päivä netissä ja tavataan parin viikon välein, mutta ikävä on.

Viihdyn niin hyvin hänen seurassaan ja ollaan tosi samanlaisia.

Nytkin vain ajattelen että voisinpa olla hänen kanssaan ja pitää hauskaa, mutta ei, tylsistyn kotona.

Olen alkanut miettimään että mahtaakohan tämmöinen kiintymys, vai mikä se oikea sana nyt onkaan, olla enää normaalia?

löytää sielunkumppani. Oletko ollut pitkään ilman sydänystävää? Se voisi selittää "huumaantumisesi"

Vierailija
4/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siemunkumppania, ehkä se huumaantuminen johtuukin siitä. Itse olen 33 ja ystäväni 42. Kyllä käsittääkseni tykkää viettää mun kanssa aikaa yhtä paljon kuin minäkin hänen tai ainakin lähes :D

Mietin itsekin että en kai mä oo lesboks kääntynyt, mutta ei mulla oo mitään romanttisia tunteita kyllä sitä kohtaan.

Vierailija
5/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaan oon sellanen, että "ihastun" herkästi uusiin tuttavuuksiin, varsinkin, jos sellaisia ei vuosiin ole ollut.

Ja on todella jotku ystävät ihmetelleet mun yletöntä ihastumista, mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
6/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman mitään romantiikkaa. Nauti ystävyydestä!