Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet sortsit ja talven jälkeen valkoiset reidet?

Vierailija
01.06.2011 |

Pitääkö reidet ruskettaa ensin ennen kuin voi pitää lyhyitä sortseja? Lisäksi reidet on vähän löllyt, kun en ole juuri kevään aikana treenannut... Tosin ylipainoa ei ole (175cm/58kg).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ehkä minun The Ongelma, kunhan kysyin.

Haluatko kertoa oman ongelmasi?

Ja asiaan: Juu, eivät rusketu housuissa, mutta mietin, olisiko parasta saada vähän väriä muiden katseilta suojassa, ennen kuin menen näyttelemään kalkkilaivan kapteenin reisiäni tuonne kaupungille. Joku varmaan käyttää jotakin itseruskettavaa - minä en ole kokeillut, mutta nyt pitäisi siis päättää tämän päivän asu (olisi vähän kesäjuhlaa tiedossa, ei ihan normipäivä).

Vierailija
2/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rusketushan on epäterveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin laitan vähän itseruskettavaa jalkoihin ennen hameiden/sortsien käyttöä. Tai ainakin sellaista vartalovoidetta, jossa on vähän itseruskettavaa. Ei kai pakollista ole, mutta mulla itselläni ainakin parempi olo näytellä reisiäni, kun eivät ole lakananvalkoiset :).

Vierailija
4/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringolla. Kaikki vain mahdollisimman vähissä vaatteissa ulos aurinkoon.

Mutta jos johonkin juhliin olet menossa, niin laittaisin ruskettavaa ainetta, mutta laita varovaisesti ja levitä hyvin ettet näytä myös siltä, että rusketus on tullut purkista.

Mä painan saman verran ja olen 159 cm ja olen ihan tyytyväinen itseesi. Sä näytät todennäköisesti ihan sairaan hyvältä vaikket ole treenannut. =)

Vierailija
5/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä palstalla on supertarkat koodit pukeutumisesta, vaikkapa siitä, kuka saa käyttää legginsejä tms. Nyt on löysäpipoisemmat liikkeellä...

Ja rusketus on epäterveellistä kyllä. Siksi mietinkin, pitäisikö purkista vetää talven valkoisuus piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä