Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä maistuu uunissa tehty juustokakku?

Vierailija
31.05.2011 |

Miten kuvailisit makua?

Voiko verrata sellaiseen liivatteella hyydytettyyn juustokakkuun? Tai rahkapiirakan makuun?

Itse en ole koskaan kokeillut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa laitettu on jotenkin pehmeämpi, rasvaisempi (tai kermaisesmpi). Rakenne on tiiviimpi ja saattaa olla reunoilta jopa hieman murenevainen (vaikka olisikin jauhoton, aito juustokakku!)

Hyydytetty on raikkaampi.

Vierailija
2/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä liivatejuustokakku on paljon parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aito, ja maku on parempi kuin missään huonoissa "kopioissa".

Vierailija
4/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytteessä on rahkaa, niin maistuu rahkakakulta (surprise) jos taas Philadelphia-juustoa, niin sitten raikkaampi.

Mun mielestä molemmat on hyviä, uunissa tehty on parhaimmillaan seuraavana päivänä.

Vierailija
5/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tehdä niin HUONON version juustokakusta oikeesti????

Vierailija
6/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun suvussa on tiukkoja vegejä, niin teen myös uuniversiota. sekin on hyvää. Uusi suosikki meillä on maitotorttu ( eteläafrikkalainen perinneruoka), se on raikas ja miellyttävä uunissa paistettava piiras. Ohjeen löysin netistä.

Vierailija
7/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyydytetty. Kakun vaan pitää antaa aina jäähtyä kunnolla ennen syömistä (ei kuitenkaan jääkaapissa vaan huoneenlämmössä). Itse en enää tee hyydytettyjä, ku se liivate tökkii!

Pohjaksi sopii ihan perusmurotaikina, täyte vaihtelee ohjeen mukaan. Pohjana voi käyttää myös keksipohjaa, mutta ei ole niin kiinteä