** HELMIMASSUJEN VIIKONLOPPUTURINAT **
Hellou kaikille! En löytänyt pinoa joten laitoin uuden alulle. Täällä Keski-Pohjanmaalla sai lumet kyytiä ja ilma on kuin alkusyksystä! No, ainahan se lumi pariin kertaan sulaa ennenkuin jää pysyvästi maahan.
Haettiin vaunut tänään ja olemme taas askelta lähempänä... Mä juuri miehelle puhuin, että vaikka elän tämän mahan kanssa 24/7 en ole kyllä huomannut, missä vaiheessa maha on näin isoksi tullut!!! Otimme tuossa digikameralla kuvia joita sitten laiteltiin sähköpostilla kaukaisille sukulaisille (joita viimeks nähty kesällä) jotta hekin näkisivät missä mennään. Katsoin kuvia ja parkaisin, että hyvänen aika onko se NOIN iso jo!!!! Mies vastasi, että se on ihana maha...heh.
Mä en voi kyllä kuin kehua mun miestäni, se on niin tässä jutussa mukana, siivoilee, tiskailee ja hoivaa mua. Toi mulle eilen ruusuja ja mä olin ihan onnesta mykkyrällä :)
Mietittiin kummiasiaa tänään ja mies haluaisi veljensä kummiksi, mä en sitten tiedä kenet siihen haluaisin lisäksi...on useampi vaihtoehto. Mulla itselläni on neljä kummia, joten kyllähän sitä voisi omallekin ajatella samaa määrää.
No, ehtii tässä vielä miettiä.
Leppoista loppuviikonloppua kaikille muillekin " iso" massuille!
Sasuliini ja hajuherne 26+1
Kommentit (4)
Jälleen sen verran omaa aikaa, että ehtii koneellakin istahtamaan.. Lumet on jo melkein sulaneet täälläkin ja loskaa riittää..
Nyt saakin nauttia lauantai-iltaa ihan omassa yksinäisyydessään. Pikku-neiti nukkuu ja mies on jossain " kissanristiäisissä" viettämässä iltaa. Täytyy nauttia :)
Selkäkivut vaan pahenee, johtuu kyllä suurimmaksi osaksi tuosta esikoisen kanniskelusta. Välillä tuntuu et jalat lähtee alta, kun vihlaisee niin kipeesti. Ens viikolla on onneks neuvola ja ajattelin pyytää sitä tukivyötä lainaan, kun niitä kerran saa täällä Lahden seudulla lainattua. Jospa se helpottais.
Muuten kaikki sujuu hyvin, painoa on tullut aikas paljon kylläkin. Mut tuli sitä ton ensimmäisenkin kanssa ja kaikki lähti heti kyllä poiskin. Ei oo vielä tullu neuvolassa napinoita..
Mukavaa ja nautinnollista viikonloppua kaikille!
Ollaan tämä viikonloppu ihan vaan kotona. Lähinnä puistossa ja kävelyllä käydään. Joskus aina kaipaa tälläisiä viikonloppuja, kun ei ole mitään ohjelmaa, mutta toisaalta tää myös tylsistyttää mua.
Käytiin tänään hakemassa yhdeltä tutulta halvalla seisomateline rattaisiin. Poika halusi sitä tietenkin heti testata ja oli ihan innoissaan. Toi on meillä nyt sitten varalla, mutta yritetään kyllä pärjätä pääasiassa ilman, koska rattaita ei oo niin kovin kiva työntää ton seisomalaudan kanssa.
Nyt täytyy mennä laittamaan pyykkejä kuivumaan ja ottaa astiat koneesta pois. Lauantai-illan huveja =)
T:Fassiloora rv 23+6
Tännekään ei kuulu mitään ihmeellistä. Päivällä olin jouluostoksilla (kun vielä kerran jaksaa kaupoissa ravata) ja ostin sit itselleni taas kivoja äitiysvaatteita. Olin jo kyllä ajatellut, että enää en niitä lisää osta, mutta oli niin hienoja... Nyt ei enää todellakaan mene tavalliset vaatteet päälle ja eipä tuo mammavaatevalikoima mulla kuitenkaan mikään tosi laaja ole, eli sinänsä vaihtelun vara suureni taas hieman yksien housujen ja paidan myötä. Meinasin vaan kyllä saada slaagin siellä sovituskopissa, kun ne peilit paljasti, että miten iso mun maha jo todellisuudessa on... Ja vielä olis kolme kuukautta kasvatusaikaa jäljellä! *Huokaus* Mahdan olla komea näky loppuvaiheessa... Tähän 147 cm:iin kun on tullut kuusi kiloa lisää, niin kyllähän se jo jossain näkyy. Ja vyötärön ympärys on paisunut noin 66 cm:stä 90 cm:iin.
Joo, mutta jos sitä rupeis harkitsemaan taas nukkumaan menoa. Onneksi huomenna saa nukkua tunnin pidempään!!! Ihanaa!!!
Kirppu ja Torsti-Einari 26 tasan
Meinasin muutaman rivin raapustaa tähän pitkästä aikaa... Huomenna vaihtuu taas viikot ja sitten on jo 25 täynnä. Huh huh. Maha on kyllä joo aikas iso jo! Ihanaa. Meillä kanssa mies ihanasti mukana. Muuten on mennyt hyvin, mutta eilen iski ihan kamalat vatsan happovaivat ja luulin todella että joudun vähintään sairaalaan. Olin ihan tuskissani ja makasin vessan lattialla ja tärisin kibusta horkassa. Oksentelin ja poltti ylämahaa niin että luulin, etten pian pysty hengittämään. Join maitoa ja otin rennietä. Jotka oksensin heti pois. Neste oli kuumaa ja todella kuplivaa... En tiedä mitä olin syönyt. Lopulta nkahdin sinne vessaan ja mies istui vieressä vahtimassa että hengitän. Sitten hän lopulta uskalsi herättää mut ja saattoi sänkyyn. Siellä sitten sain nukuttua ja olo helpotti maitoa juoden. Mutta oli kyllä kamlaa. Toivottavasti synnytyskipu on erilaista.. =) Vaikka varmasti sekin kamalaa.
Sellasta tänne... nyt suunnataan kummipoikaa tervehtimään!
Heips!
T:Minna ja Onnielsa 24+6