Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajan kaalisoppakuuri. Onko kokemuksia?

Vierailija
30.05.2011 |

Itsellä uusi satsi keittoa porisemassa. Toinen viikko piakkoin alkamassa.

Tosin olen muokannut kuuria

Päivällä syönyt yöissä kevyesti ja lähinnä salaattia ja kanaa, kalaa tai lihaa.

Kotona soppaa ja turkkilaista jogurttia. Joskus kinkkua.

Huomenna viikko täynnä ja tulos -7kg tähän mennessä. Ylipainoa on.

Jos olet ollut niin kerro kokemuksesi ja tuloksesi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kg lähti ja tuli samantien takas..

Vierailija
2/4 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useina vuosina kesäkuun alussa.

Poistaa nestettä ja sen jälkeen vie voimat ja sen jälkeen hoikistaakin.

Vaimo on aina hieman hoikistunut, mutta lähtöpainohan on olut n oin 55 - 58 kg, eli ei siinä paljon lähtemiseen ole ollut varaa. Hyvää on kuulemma tehnyt. Vaatii kyllä sisua rutistaa 10 pv - 22 viikkoa. Vaimo on yleensä rutistellut about 2 viikkoa.

Jos on reilummin ylipainoa, niin varmasti lähtee 10 ppäivän jälken painokin putoamaan.

Vaimo on sinnikkäästi käynyt lenkilläkin jälkimmäisellä viikolla, mutta varaudu siihen että vaatii hieman sitkeyttä tuolaisen toteuttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitto on käsittämättömän pahaa jo kolmantena päivänä, että eihän sitä _voi_ syödä kovin pitkään.

Ehkä rakastan HYVIÄ makuja vaan liikaa, en pysty enää ikinä tuohon dieettiin.

Kieltämättä, se saa kevyen turvotuksen pois nopeaan, mutta siltikin.. No thanks.

Vierailija
4/4 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko tosin meni vähän fiilistellessä, eli tein kyllä kaalisopan, mutta söin myös muuta (rahkaa+marjoja, täysjyväviljaa, joitain hedelmiä, "terveyspullaa"... ja viikonloppuna menin mokoma mussuttamaan karkkiakin). Soppa on ok, mutta kyllähän toi vähän tylsäksi alkaa käymään, siis makunsa puolesta. Sitä ihan perusreseptiä en käytä, vaan jätän sellerit ja purjot suosiolla pois, samoin vihreän paprikan. Sen sijaan laitan porkkanaa reilusti, keltaista ja punaista paprikaa ja yhden ison bataatin. Ehkä ei niin vähäkalorista ja nesteitäpoistavaa, mutta maku on paljon parempi. Jos pitäis sitä perusreseptillätehtyä soppaa syödä, niin en pystyisi päivää enempää jatkamaan. Paastokin olisi parempi. ;D

Niin, ekan viikon tulos oli -1,6kg. Ei nyt mikään järisyttävä saavutus, mutta mulla ei ole ylipainoa... haluan vain hiukan hoikistua kesäksi.

Tän viikon päätin pitää tiukkaa linjaa, joten oon ollut tänään pelkällä vedellä, keitolla ja tomaateilla. Kahvia olen tosin antanut itselleni luvan juoda (+laittaa siihen tilkkasen rasvatonta maitojuomaa). Fiilis on ihan ok, toistaiseksi ei keittokaan vielä tuu korvista ulos. Oli tosin virhe laittaa soppaan sipulia, koska se ei oikein sovi mun makuhermoilleni (paitsi liharuoissa). Katotaan nyt miten toi seitsemän litraa tosta kuluu... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi