Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko katkaissut kokonaan välit sisarukseesi tai sisaruksesi sinuun? Miksi?

Vierailija
30.05.2011 |

Kuinka kauan tilannetta on kestänyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tule meille lapsen yo-juhliin, otan ainakin taukoa suhteessa häneen.

Aikaa hänellä on ja rahaa, muttei vaan huvita osallistua. Vaikea luonne, aina pitää mennä hänen ehdoillaan.

Nyrpisteli nenäänsä häissämmekin, kun en antanut siellä tarpeeksi huomiota hänelle.

Minun pitää olla aina hänen käytettävissään, muttei vastavuoroisuudesta tietoakaan.

Vierailija
2/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat välini sisarukseeni ovat olleet koko aikuisiän olemattomat ja etäiset. Välillä tuossa 10 vuotta sitten olimme hiukan enemmän tekemisissä, kunnes sisarukseni katkaisi välimme kertalaakista kokonaan. Tulin itsekin siihen tulokseen, että näin on parempi. Sisarus on mielenterveysongelmainen eikä halua olla kansssani tekemisissä, joten en tuputa itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siskoni kanssa enää puhelinväleissä. Muutama vuosi mennyt näin.

Vierailija
4/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen veljeen ja yhteen siskoon. Syy: ovat juovia alkoholisteja ja sitä mieltä ettei heillä ole mitään ongelmaa alkoholin suhteen.

Vierailija
5/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko on jo siis aikuinen ihminen joka käyttäytyy kuin kakara ja äitimme vain hyssyttelee ja hyysää.

Siskolla on lapsi joka käytännössä asuu vanhempiemme luona.

Siskoni myös ei kanna vastuuta mistään, hänellä on kuolut käymättä ja kaikki työpaikat jotka hänellä on ollut on muut ne hänelle järjestäneet ja hän on sitten jättänyt nekin vedoten esim.tylsiin työkavereihin tai rankko9ihin työaiko9ihin (8-14) etc. ja äitimme mielestä tuo kaikki on ihan ok, sisko kokeilee siipiään vielä 27vuotiaana, ei ole läytänyt paikkaansa.

Meillä on muutoinkin ollut läpi lapsuuden ihan selkeä jako perheessä: sisko oli se lempparilapsi, minä olin vain extra vaiva ja näin se jatkuu edelleenkin.

Siskoni ei näe kuin oman napansa ja äitimme vielä kiillottaa sitä napaa ja minun pitäisi vaan ymmärtää ja hyväksyä asia.

Olet itse nyt aikuinen ja äiti, en kaipaa tuollaista "oh my gosh" draamaa elämääni.

Isän ja veljen kanssa olen väleissä, veli ei myöskään ole väleissä äitimme tai sikomme kanssa, hn on sanonut suoraan kantassa tuohon elämäntyyliin ja siksi äitini ja siskoni pitävät häntä tyhjästä nurisijana.

Vierailija
6/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukseni veli ja sisko ovat huomattavasti minua vanhempia ja vanhempieni kuoleman jälkeen olemme etääntyneet. Molemmet juovat runsaasti ja elävät aivan erilaista elämää kuin minä. Veljeeni en ole ollut yheteydessä kolmeen vuoteen ja sisareeni olen yhteyksissä silloin tällöin, mutta hän tuntuu vieraalta ihmiseltä... En allekirjoita väittämää veri on vettä sakeampaa. Olen mielestäni syntynyt väärään perheeseen!

Vierailija
7/7 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti katkaissut mitään, koska mitään ei ole ikinä ollutkaan. Asuimme samassa osoitteessa pelkästään pakosta lapsina. En ole milloinkaan esimerkiksi soittanut veljilleni, jotka ovat minua hieman vanhempia, eivätkä he minulle. En tiedä edes heidän osoitteitaan. Tapaan heitä pari kertaa vuodessa sukutapaamisissa. Kahteen nuorempaan sisarukseen on jonkinlaiset välit, saatamme soittaa jos on oikeaa asiaa tai laittaa tekstarin, mutta emme soittele pelkkiä kuulumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi