juotko joka päivä alkoholia
Kommentit (16)
Nyt en juo ollenkaan, koska olen raskaana. Normaalitilassa juon alkoholia silloin kuin huvittaa, mikä voi tarkoittaa sitä, että en juo kuukauteen mitään tai sitten saatan ottaa useampanakin iltana jotain. Kännissä oon äärimmäisen harvoin, useimmiten otan sen yhden tai 2 annosta.
join lasillisen vodkaa ja appelssiinimehua kun suomi voitti lätkässä. Sitä aikasemmin pari vuotta taaksepäin uutena vuotena lonkeron.
En juo edes joka vuosi, saati sitten päivittäin.
Migreeni pukkaa päälle jo yhdestä lasillisesta.
lasi viiniä illalla lähes joka ilta. viikonloppuisin enemmän, ehkä 3 annosta per ilta. Paino ja maksa-arvot ja muutenkin elämä ihan ok... normaalia raskasta työelämää ja arkea vaan
toisinaan on viikonkin väli.
Siis kyse on tietysti esim. pullosta ykköstä tai lasi viiniä.
1-3 annosta (esim. 0.5 dl konjakkia ja oluen - tai pelkän oluen)
itse ainakin ryyppään joka päivä noin pullon kossua ja viis lonkeroa siis alkon lonkkua
lasin viiniä päivällisellä. Juovuksiin en juo itseäni juuri koskaan, ehkä juhannuksena ja uutena vuotena voi tulla otettua enemmän kuin terveysannos.
että pitäisiköhän aloittaa. Jos kotiäitielämä olisi sitten vähän hauskempaa?
Yleensä en juo ma-to välillä kuin korkeintaan 1 tai 2 annosta (usein en ollnekaan), pe ja la juon päivällisellä 1,5 lasia viiniä ja illalla lasten mentyä nukkumaan leffoja katsellessa ehkä 2 tai 3 annosta. Sunnuntaisin aina ilman alkoa.
Välillä menee ilman yrittämisiä viikkojakin ilman alkoholia, mutta joskus myös enemmän jos on esim. paljon juhlia, illnaistujaisia tai muita tapahtumia. En tykkää humaltumisesta, joten tulee juotua hitaasti ja pidettyä taukoja välillä.
ja se johti siihen etten enää koskaan juo yhtään.
Vaikka muuten ehkä olisikin.
Pe ja la kyllä juon. Lähes poikkeuksetta.
Silloin kun oon töissä, tulee harvemmin otettua iltaisin mitään, mutta viikonloppuisin ja lomilla kyllä.
Mutta kyllä usein juodaan kuitenkin, viikonloppuisin ainakin saunasidukka tai viiniä lasi/pari.