Nuorempi mies vakavoituu
Erosin avioliitostani 3 vuotta sitten ja aloitin pelkän seksisuhteen nuorempaan mieheen, jonka tunsin entuudestaan. Näemme tosi harvoin, sillä lapseni on minulle kaikki kaikessa ja olen päättänyt, etten aloita mitään uusiokuviohelvettiä ellen ole miehestä aivan varma tai kun lapseni on kasvanut niin, että on jo aloittanut oman elämänsä. Olen yksinhuoltaja ja omaa aikaa työn ja lapsen juttujen jälkeen on tyyliin kerran kuukaudessa viikonloppu, talvella ei sitäkään. Yht äkkiä tämä seksikumppanini avautui ja haluaa kanssani naimisiin, lapsen jne tai ainkin haaveilee asiasta näin. Olen aivan ihmeissäni ja hämmentynyt. Luulen, että hänellä on vain kriisi ja tajuaa, että hänkin aikuistuu ja pitäisi tehdä ratkaisuja loppuelämän suhteen. Minun on vaikea luottaa miehiin, sillä exäni jätti minut kuin tiskirätin nuoremman eikä ole ollut kovin kiinnostunut edes lapsestaan sen koommin. Tiedän, ettei minua voi kukaan tämän asian kanssa auttaa, mutta päätimpä nyt jakaa tämän, kun täältä saa takuuvarmasti nasevia kommentteja.
Kommentit (2)
jos se tutustuisi hieman perhekuvioihin, niin tietäisi mitä oikeasti haluaa. Eikä se välttämättä ikäkriiseissään halua sun kanssa vakiintua, vaan ehkä hän on tosiaan rakastunut. :)
Itselläni oli aikanaan 10 v nuorempi, eikä olisi käynyt mielessäkään aloittaa mitään vakavampaa. Oli niin eri maailmat sen parikymppisen kanssa, vaikka vällyjen välissä olikin mahtavaa.
Nykyään olen naimisissa 5 v nuoremman kanssa, enkä pois antaisi. Ihana mies, tasa-arvoinen suhde ja hänellä lapsen kanssa hienot välit.