Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tää masennus!!

Vierailija
29.05.2011 |

Olen hoidon piirissä ja silloin vakuuteltiin että nyt sulla ei ole mitään hätää kun saat apua.Ja paskat. Lääkkeitä vaan määrätään ja niistä ei ole oikein apua. Keskuteluapua 2viikon välein. Itse pitää pärjätä.

Sairasloman jälkeen meni varmaan viikko että oli ihan ok olo ja kaikki meni hyvin. Sitten alkoi taas alamäki ja ajatukset pyörii negatiivisesti ja pää tuntuu raskaalta ja kipeältä.

Kukaan läheinen ei ymmärrä ja kaikki sukulaiset ja muut ystävät on vaan koko ajan iloisia ja onnellisia. Tuntuu että olen oikea musta lammas joukossa ja minua hävetään. Vaikkei kaikki tiedä masennuksestani niin silti varmaan juorut levinneet. Kyllä ihmiset on julmia!! Varmaan odotetaan että kohta se tekee itsemurhan niin ei tarvitse sääliä ja huolehtia ja katsella nyrpeää naamaa.

Lapsetkin varmaan kohta viedään tai sitten suostutellaan miestä ottamaan ero ja hankkimaan uusi vaimo.

Tuntuu että masentuneet ovat ainoita ihmisiä jotka hyljätään tässä maailmassa ja varmaan toivotaan että joutuu helvettiin pilaamasta omaa iloa ja niin varmaan onkin! Sitä odotellessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohtalotoveri. Olen hakenut apua niin julkiselta kuin yksityiseltäkin puoilelta. Lääkkeitä vaan lisää.. huoh

Aloin hoitamaan itse itseäni liikunnalla, ruokavaliolla ja puhumalla. Näin pääsin irti 5 vuoden masennushelvetistä.

Vierailija
2/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kakkonen sait voimaa alkaa hoitamaan itseäsi? tapahtuiko joku käänne elämässä?kuulostaa hyvältä keinolta, mutta mistä voimaa? t.ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse uskon että masennuslääkkeet on ihan huuhaata ja lumelääkkeitä missä jotkut vaan lisää ruokahalua ja jotkut laihduttaa. Sitten näitä vuorotellaan potilailla.

Itse masennus varmaan on seurausta narsistisista ihmisistä terapeuteissa ja ystävissä ja läheisissä. Masentunut on tavallaan kilpailuasemissa ja hänen psyykkeensä ja itsetuntonsa murskataan julmasti ja sitten ollaan tyytytväisiä omasta menestyksestä sukulaisten ja ystävien silmissä. Sosiaalista peliä missä masentunut hylätään.

Vierailija
4/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkakiusauksen ja huonon parisuhteen takia.

vaihdoin työpaikkaa ja lopetin huonon parisuhteen. Tästä alkoi parantuminen. Kuulostaa hurjalta, mutta minulle ei auttanut mikään muu. Nyt olen ollut yli vuoden "terveen kirjoissa".

masentuneena olin todella huonossa kunnossa, haudoiin itsemurhaa, ei ollut tulevaisuutta.

Jälkeenpäin kun ajattelen noita ikoja, itseäkin ihan pelottaa...

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi