Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä?

Vierailija
29.05.2011 |

Pinnasängystä laita pois?

Kuivaksi kesällä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ottanut laidan 3-vuotiaalta pois ja tehnyt sängystä juniorisängyn.

lapseni ovat oppineet 2,5 vuotiaana kuiviksi, oli kesä.

Vierailija
2/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla 2v. poika ja mietin laidan ottoa mut vilkas lapsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla 2v. poika ja mietin laidan ottoa mut vilkas lapsi..

Meillä laita (tai muutama pinna ainakin) on pitänyt ottaa pois jo reilun 1 vuoden iässä juuri lasten vilkkauden vuoksi. Ovat nimittäin tulleet monesti laidan yli vaikka tuo näyttää mahdottomalta. 2-vuotiaana on sitten siirretty jatkettavaan sänkyyn.

Poika opetteli päiväkuivuutta juuri 2-vuotiaana. Vahinkoja tuli vielä usein.

Tyttö oppi täysin kuivaksi aivan yllättäen 1,5-vuotiaana (talvella). Vahinkoja on sattunut vain muutama (on jo 4 v).

Vierailija
4/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pinnaa (irrotettavat) poistettiin n. 1,5 vuoden iässä, 2v siirtyi lastensänkyyn ja pikkuista ennen 2v synttäriä oppi kuivaksi.

Vierailija
5/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnniksestä otettiin laita pois lapsen ollessa n. puolintoistavuotias. Ei se kyllä sieltä osannut eikä yrittänyt kiivetä pois, mutta ei vaan tykännyt enää nukkua "häkissä".