Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut tunnetta että olet raskaana?

Vierailija
28.05.2011 |

Osoittautuiko se oikeaksi vai vääräksi luuloksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raskaana 6 kertaa ja joka kerta olen tuntenut jo hedelmöityksestä alkaen. Gynegologini sanoi, että on tavannut muitakin jotka ovat tunteneet heti alusta alkaen. Eli on mahdollista.

Vierailija
2/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt minulla on ollut pitkään semmoinen olo että ole raskaana ja sitten menkat kuitenkin ovat alkanee. .( Lienenkö tulossa hulluksi kun on koko aika sellainen tunne että on raskaana ja menkat vaan tulee yhä uudestaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen raskaana ja oli sellainen tunne jo noin 5 päivää ennen ku oli ees kuukautiset myöhässä. Tein sit plussatestin sinä aamuna ku kuukautisten piti alkaa.

Vierailija
4/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukautiset olivat sen verran epäsäännölliset että vielä en epäillyt sen takia raskautta, vaan ihan muuten oli tunne, että olisin raskaana. Ja olinkin.

Vierailija
5/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että molemmilla kerroilla myös olen raskaana. Toinen kerta siis nyt ihan just päällä :)

Vierailija
6/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne oli vääriä. Mutta sitten ekaa odottaessa olin varsin varma raskautuneeni, ja niin olikin sitten. Toista lasta tehdessä tiesin myös hyvin varmaksi.

Esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti, ja monta kertaa toivoin niin kovaa että keksin jokaisesta mahan muljahduksesta tms asiasta oireita juuri raskauteen. Jotenkin kyllä silti aina tiesin niiden oelvan höpöilyä, mutta toivoin niin kovasti.

Vierailija
7/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En silloin ollut raskaana. Sitten taas kun tein raskaustestin toisella kertaa ihan vaan varmuuden vuoksi (kuukautiset oli myöhässä, mutta raskautuminen vaikutti epätodennäköiseltä), olinkin raskaana.