HUHTIKUISTEN TAPAAMINEN SITTENKIN TI 8.11.!
Hei kaikki!
Koska ensi viikon tiistai taitaisi tulla osalle meitä liian pian, siirretään marraskuun treffit viikolla eteenpäin eli tiistaille 8.11. klo 10.30. Paikkana Sanomatalon Wayne' s coffee Helsingissä.
Mukaan ovat näillä näkymin tulossa ainakin:
Seraliina ja Ranja
Mareila ja Anton
Vivi ja Joakim
Sanna ja Laura
Ja lisää kavereita toivotaan, joten nyt vaan kaikki ilmoittautumaan tähän pinoon!
t. SannaS.
PS. Nostelethan pinoa, jos huomaat sen jääneen liian kauas.
Kommentit (11)
Mekin tullaan mukaan...
Sma&Emilia
Ollaan tosin alkuviikosta pois Helsingistä mutta yritänpä saapua paikalle!
Gunmimma ja Amos
Olikin justiin meidän neuvola aika toi huominen. Olen jo pitkään suunnitellut mukaan tulemista, nyt se vihdoin onnistuu.
Siis tiistaina nähdään.
-Jenni&Leevi 11.4-
Tullaan mekin jos räkätauti : (( talttuu molemmilta siihen mennessä
-Essu & Tiia
Meillä on neuvola sillon joten ei päästä mukaan tällä kertaa. Joulukuussa sitten taas. Siirretäänkö muuten sitäkin tapaamista kun sattuu osumaan itsenäisyyspäiväks? SannaS. voitko taas kiltisti järjestää?? Pitäkäähän mukavat kahvittelut!
jotta kaikki halukkaat vielä huomaavat tämän päivän tapaamisen. :)
olla, että me ei ihan ehditä siihen 10.30, meillä on neuvola, mutta tullaan kuitenkin
Minä kun olen parhaillaan flunssassa ja jos tämä tarttuu poitsuun, niin ei taaskaan päästä tapaamiseen.
Ehkä siis tulemme.
Räkätautia taitaa todella olla liikkellä! Meilläkin Laura on ollut eilisestä saakka nenä tukossa : ( Toivottavasti itse kukin pikkuinen (ja äitikin) kuitenkin tokenee ensi tiistaiksi!
Joulukuun tapaaminen voisi tosiaan olla silloin tiistaina 13.12., kuten Tiitiäinen ehdotti. Mun puolesta järkkäysvuoro voidaan laittaa myös kiertoon - haluaako joku ottaa haasteen vastaan? : )
Vieläkö löytyy tulijoita? Kaikki taustailijatkin tervetuloa mukaan!
SannaS.
Jos mitään kummallista ei satu,niin eiköhän me Heinin kanssa paikalle tulla..