Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin mekkoa tyttäreni häihin ja ensimmäistä kertaa tajusin

Vierailija
28.05.2011 |

kuinka vaivatonta se on kun ei ole ylipainoa.

En ole koskaan miettinyt kokoani mutta minulle sopivia mekkoja on kaikkialla.

Ongelmaksi tuntuu tulevan runsauden paljous.

En osaa edes kuvitella kuinka tuskastuttavaa on kun ei löydä mitään kaunista.

(tämä ei ole vattuilua)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hassua, että ensimmäistä kertaa asian hoksasit vasta nyt... Etkö tosiaan ole huomannut, että kaupoissa etenkin juhla-asujen koot päättyvät yleensä kokoon 44? Ihan viimeistään 46? Meitä sitä kokoa isompia on kuitenkin aika paljon. Sitä on sitten nettikauppojen varassa tässä maassa tai sitten jonkun hirveän xl-mummokaupan valikoimien varassa, ja ne valikoimat eivät kyllä silmää hivele. Seppälässä yms. on kyllä "isojen tyttöjen" osastot, mutta ei niissä mitään kunnollisia juhlavaatteita myydä, joten KYLLÄ, tämä on "iso" ongelma, monellakin tavalla ;) Aina on pakko valita niistä rytkyistä vähiten hirveä, jotka menevät päälle, ei sitä mistä oikeasti tykkää. Joojoo, mitäs en laihduta. Se olisi eri aiheen asia sitten, en tässä avaudu asiasta.

T. ylipainoinen, joka silti yrittää pukeutua kauniisti

Vierailija
2/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla väärän muotoinen, väärän mallinen, väärän pituinen, eriparinen...

Minä olen periaatteessa ihan oikean kokoinen, vaatekokoani löytyy monista kaupoista, mutta mittasuhteet ei vaan sovi. Kun yhdestä kohdasta istuu hyvin, niin toisesta lököttää tai puristaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille ihmeen laudoille kaikki vaatteet tehdään nykyään. Tiedän, että ompelutyössä ja kankaassa säästää, kun jättää rintavekit ompelemati. Tulee halvemmaksi. Joten ei tahdo löytyä edes kunnon puseroita, eikä mulla ole kuin D-kuppi.

Vierailija
4/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsiminen on tuskaa... Yleensä koot alkaa 36:sta tai jos nyt sattuukin joku 34 löytymään niin rinnuksia pitäis olla tuplasti enemmän kuin mulla, et istus nätisti.

Olisin ennemmin kokoa 38, niin olis valinnanvaraa.

Vierailija
5/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen hoikka ja luulisis olevan helppo löytää vaatteita, vaan totuus on ihan toinen.

Vyötärö olisi kokoa 36, rinnanympärys 42 ja lantio 34/36 ja ei en todellakaan löydä kauniisti istuvia mekkoja itselleni. Onneksi osaan ommella itse.

Vierailija
6/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kokoa 34 ja mekon (tai muun vaatteen) etsiminen on tuskaa... Yleensä koot alkaa 36:sta tai jos nyt sattuukin joku 34 löytymään niin rinnuksia pitäis olla tuplasti enemmän kuin mulla, et istus nätisti.

Olisin ennemmin kokoa 38, niin olis valinnanvaraa.

Vierailija
7/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille ihmeen laudoille kaikki vaatteet tehdään nykyään. Tiedän, että ompelutyössä ja kankaassa säästää, kun jättää rintavekit ompelemati. Tulee halvemmaksi. Joten ei tahdo löytyä edes kunnon puseroita, eikä mulla ole kuin D-kuppi.

mulla pieni b-kuppi ja monet yläosat pakko hylätä kun on niin avara kaulus niin näyttää hassulta kun ei rintoja juuri ole. Tai on, mutta ovat pienet ja kiinteät, ei oikein sovi sellainen kaula-aukko jonka on ilmeisesti tarkoitus olla jotenkin antava tai mitä ihmettä.. Kun en sitten muuten olekaan minikokoa vaan ihan normaalipainon keskikohdalla ja kroppa urheilullinen. Rintakehäni ei ole mikään pikkuruinen. On välillä vaikeaa löytää mutta luultavasti silti helpompaa kuin sinulla..

Vierailija
8/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes erityisen pitkä, 174 cm, mutta housuista ja paidoista loppuu usein kangas kesken. Farkkuja kyllä löytyy mutta muiden kohdalla vaikeaa.

Vierailija
9/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihoille - kaikille siltä väliltä - vaikka mitä vaihtoehtoja, jos on sellainen, kuin ap, että vähän kaikki näyttää kelpaavan.

Citymarket on täynnä "kauniita mekkoja", jotka mahtuvat hevosellekin ja Hobby Hallista voi kans tilata vaikka koko juhalasetin...

Vierailija
10/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ole ollut ylipainoinen, silti aina on ollut todella vaikeaa löytää mitään sopivia juhlavaatteita. Minulla on lyhyt selkä, joten käytännössä mikään kauppojen valmismekoista, jakuista tai mistään muotoonommelluista yläosista ei istu. Olen joutunut joko teettämään tai tyytymään vähän arkisempiin.

Vierailija
11/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikokoiset 44-46 ovat usein joko loppu tai liian pieniä, isojen tyttöjen koot ovat liian isoja. Koko leningit taas eivät sovi kun olen liian lyhyt 160cm ja hameen vyötärö tulee minun lantelleni.

Vierailija
12/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja 49kg.

Taitaakin tosiaan olla tuo vaatteiden sopivuus kiinni sopusuhtaisuudesta. Olen pieni pirpana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi