Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapattiko tuo mies tahalleen itsensä ja lapsensa?!! Miten voi vahingossa ajautua rekan eteen.

Vierailija
28.05.2011 |

Onnettomuus sattui kasitiellä neljän aikaan iltapäivällä. (JUHA KOIVISTO / LUKIJAN KUVA)

Iltapäivällä tapahtuneessa onnettomuudessa kuolivat henkilöautoa kuljettanut mies sekä hänen takanaan istunut 3-vuotias lapsi. Kaksi muuta lasta toimitettiin sairaalaan. He eivät loukkaantuneet vakavasti.

Onnettomuus sattui kello 16:n jälkeen valtatiellä 8 Antinkankaan ja Mettalan välillä. Pohjoisesta ajanut henkilöauto ajautui jostakin syystä vastaantulevan rekan kaistalle siten, ettei rekan kuljettaja ehtinyt väistää. Henkilöauto osui poikittain vasen kylki edellä kuorma-autoon.

Rekka-autossa matkusti vain sen kuljettaja.

Onnettomuuspaikalla on 80 kilometrin nopeusrajoitus.

Liikenne onnettomuuspaikalla ruuhkautui, kun käytössä oli vain yksi kaista. Toinen kaista saatiin avattua liikenteelle illalla puoli kahdeksan aikoihin.

Paikalle hälytettiin yksiköitä lähikunnista sekä pelastushelikopteri Sepe.

Henkilöautossa matkustaneet olivat kaikki turvavöissä. Poliisi jatkaa onnettomuuden tutkintaa ja tiedottaa tapahtuneesta myöhemmin tänä iltana

STT-IL

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään ei ikinä lähde auto vahingossa käsistä syystä tai toisesta. Mietipä uudelleen.

Vierailija
2/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pientä?) lasta ja yksi aikuinen. Siinä on voinut olla jotain hässäkkää jos lapset on riekkuneet ja kuski on sitten yrittänyt vaikka kurotella takapenkille tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teita joissa on vahintaan kaksi kaistaa samaan suuntaan? Olen autoillut useammassa maassa enka missaan ole pelannyt liikenteessa niinkuin Suomessa.

Ajan LA:n viisikaistaisilla freewayilla tuhatta ja sataa ilman huolen haivaa mutta Suomessa olen kauhusta kankea kun maen paalta tulee ohittaja minun kaistallani melkein suoraan paalle.

Vierailija
4/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen kolmekaistasella tullu nähtyä tilanteita, joissa keskikaistalle on tunkemassa samaan aikaan oikealta ja vasemmalta. ja muutenkin meno välillä aika villiä.

teita joissa on vahintaan kaksi kaistaa samaan suuntaan? Olen autoillut useammassa maassa enka missaan ole pelannyt liikenteessa niinkuin Suomessa. Ajan LA:n viisikaistaisilla freewayilla tuhatta ja sataa ilman huolen haivaa mutta Suomessa olen kauhusta kankea kun maen paalta tulee ohittaja minun kaistallani melkein suoraan paalle.

Vierailija
5/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän poliisi tutki ja ilmoita aikanaan mikä oli syy.

Vierailija
6/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti rattiin tai sai sairaskohtauksen tai antoi tuttia vauvalle tai ehkä koko asia ei kuulu meille....

Vierailija
7/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaantulevassa autossa oli meneillään perheriita

Vierailija
8/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim aivastus tulee joskus kovin voimakkaana ja kyllä monasti ratissa aivastaessani olen kiittänyt onnea kun ei ole ketään tullut vastaan juuri silloin.

Jos lapset on hälisseet takana ja isän on pitänyt siihen puuttua, niin sekin voi olla onnettomuuden syynä. Tuo että on mennyt kylki edellä jotenkin kielii siitä, että on osunut vasemmalla etunurkalla ja törmäyksessä heittänyt auton vielä kylki eellä rekkaa vasten.

Vierailija
9/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teita joissa on vahintaan kaksi kaistaa samaan suuntaan? Olen autoillut useammassa maassa enka missaan ole pelannyt liikenteessa niinkuin Suomessa.

Ajan LA:n viisikaistaisilla freewayilla tuhatta ja sataa ilman huolen haivaa mutta Suomessa olen kauhusta kankea kun maen paalta tulee ohittaja minun kaistallani melkein suoraan paalle.

taalla saa olla tyytyvainen jos edes se yksi kaista loytyy. Monet ruuhkaisetkin tiet ovat niin kapeita, etta vastaan tulevaa on pakko vaistaa pientareelle

Vierailija
10/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaskohtaus tm. Niin surullista :( miettikään lasten äidin ja lesken tuskaa. Voimia

Vierailija
11/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jossain päin Suomea on nyt nainen, joka heräsi tähän aamuun ilman miestään ja lastaan? Ja herää joka ikinen aamu koko loppuelämänsä ajan se sama tietoisuus mielessään?

Ja kaksi pientä lasta, jotka olivat näkemässä ja kokemassa kun isä ja sisarus murskaantuivat?

Jospa ette levittelisi pahantahtoisia arvauksianne kun kukaan meistä ei niitä faktoja tiedä.

Vierailija
12/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menettänyt auton hallinnan ehkä voimakkaan korjausliikkeen jälkeen. Sitä edeltävä tilanne voi olla mikä vaan.

Mun serkku ajoi kolarin kun oli kääntynyt katsomaan takapenkillä istuvien lasten riitelyä. Kukaan ei kuollut mutta pieni tytär vammautui loppuiäkseen.

Vierailija
13/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teita joissa on vahintaan kaksi kaistaa samaan suuntaan? Olen autoillut useammassa maassa enka missaan ole pelannyt liikenteessa niinkuin Suomessa. Ajan LA:n viisikaistaisilla freewayilla tuhatta ja sataa ilman huolen haivaa mutta Suomessa olen kauhusta kankea kun maen paalta tulee ohittaja minun kaistallani melkein suoraan paalle.

viisikaistaiset moottoritiet halki ja poikki maan... Suomessa teiden rakentaminenkin maksaa moninkertaisesti verrattuna LA:han, siellä ei routa murjo teitä hajalle. Ja olet tainnut asua vähän liian kauan siellä LA:ssa kun et muista miten vähän Suomessa asuu ihmisiä. Vaikka suurinosa Suomen maanteistä on tavallisia maanteitä, täällä kuitenkin kuolee vain n 400 ihmistä liikenteessä vuodessa. Veikkaan, että asukaslukuun suhteutettuna Amerikassa kuolee huomattavasti enemmän.

Vierailija
14/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä varmaan nyt opetuksena muille (vaikka eihän me syytä tiedetä)

pelottavan moni kertoo kääntyneensä takapenkin puoleen kun ajetaan maantiellä kovaa vauhtia ja vastaantulevat tulevat vastaan siinä ihan vieressä.

hei haloo!!!!!!!!!! Mä en käänny takapenkin puoleen kuin vasta silloin ku auto on pysähtyny

taustapeilistä näkee jotain takapenkille.

Vierailija
15/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kenties kuulleet, että ihminen voi saada sairaskohtauksen ihan yhtäkkiä yllättäen?

Ja oletteko ajatelleet, miltä tämän ketjun kaltainen spekulointi mahtanee tuntua heistä, joiden läheiset siinä kamalassa onnettomuudessa saivat surmansa?!?!

Ja ihan vain tiedoksenne: tuo olisi voinut sattua ihan kenelle meistä vain. Kiittäkää onneanne, ettei teille!

t. yksi asiaa myös aika läheltä seurannut

Vierailija
16/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia omaisille!

Toivottavasti eivät tälle palstalle nyt tule.

Vierailija
17/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkisista asioista saa keskustella ja ihmetellä.

Kyllä nämä aina mietittyttää, kun suoralla tiellä hyvässä säässä "ajaudutaan" suoraan rekan keulan eteen..

Varmasti rekan kuljettaja on nähnyt jotain. Mulla rekkakuski tuttuja. Muutama lopettanu ajamisen siihen ekaan kertaan, ku auto ajautunut suoralla pätkällä keulaan.

Tietysti tässä voi olla kyse inhimillisestä erehdyksestä.. Kaikki on aina mahdollista.

Vierailija
18/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkisista asioista saa keskustella ja ihmetellä.

Kyllä nämä aina mietittyttää, kun suoralla tiellä hyvässä säässä "ajaudutaan" suoraan rekan keulan eteen..

Varmasti rekan kuljettaja on nähnyt jotain. Mulla rekkakuski tuttuja. Muutama lopettanu ajamisen siihen ekaan kertaan, ku auto ajautunut suoralla pätkällä keulaan.

Onko mitään järkeä spekuloida syytä tai vihjailla että olisi ollut tahallista.Mitäs jos iltapäivälehdet ja muut ryhtyis samaan??Jos kerran ei ole mitään välii mitä medioissa kirjoitellaan..

Tietysti tässä voi olla kyse inhimillisestä erehdyksestä.. Kaikki on aina mahdollista.

Vierailija
19/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat eroamassa...

Vierailija
20/32 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisikaistaiset moottoritiet halki ja poikki maan... Suomessa teiden rakentaminenkin maksaa moninkertaisesti verrattuna LA:han, siellä ei routa murjo teitä hajalle. Ja olet tainnut asua vähän liian kauan siellä LA:ssa kun et muista miten vähän Suomessa asuu ihmisiä. Vaikka suurinosa Suomen maanteistä on tavallisia maanteitä, täällä kuitenkin kuolee vain n 400 ihmistä liikenteessä vuodessa. Veikkaan, että asukaslukuun suhteutettuna Amerikassa kuolee huomattavasti enemmän.

siellakin missa talvet ovat paljon Suomen talvia kovemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan