Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v3kk alkanut taas pissailemaan ja kakkaamaan (!) housuun/lattialle

29.10.2005 |

Apua!

Mä olen ihan epätoivoinen! Meidän tyttö ollut kuiva jo pidemmän aikaan. Jotain puolitoistavuotiaana yökuiva ja pikkasen alle 2-v päiväkuiva. Joskus muutamia pissavahinkoja housuun. Nyt on tän viimesen viikon aikana päivittäin kastellut useamman kerran housunsa ja nyt parina päivänä jopa kakannut! Mikä avuksi? Vaippa takaisin käyttöön vai mikä? Ei ole mitään uusia muutoksia elämässäkään tai rytmissä tai missään. Hoidossa oli kuulema kerran tällä viikolla mennyt nurkkaan seisomaan kakalle (siis housuunsa tehnyt). Aina aikaisemmin tullut kakkahädästä ilmottamaan vaikka pissojen kanssa välillä vahinkoa käynytkin.

Mä en jaksa tämmöstä. Olen yrittänyt selittää että ensi kerralla potalle jne. ja tyttö ymmärtää sen, mutta taas kohta on housussa. Hermo menee ja on tullu tytöllekin räjähdettyä. Kohta täällä itkee äitikin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän voisi olla esim. pissatulehdus?

tai sitten vaan takauma vaihe, niitä tulee kaikille jonkunlaisia, neuvoisin vaan että jatka rutiineja ihan normaalisti ja älä suutu tai hermostu kun/jos pissii housuun, älä mieti asiaa liikaa, kyllä se ohi menee takuulla!

ja voihan olla jonkinlaista huomionhakua myös, eli älä reagoi lattialle pissimiseen muuten kun mainitset lyhyesti asiasta, että potalle sitten ensikerralla!

et ole yksin siellä, mutta itkeä saa äitikin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla