Pojalta murtu käsi hoidossa ja meitä epäiltiin
Kommentit (11)
rutiinisti epäillään kaikkia pikkulasten murtumia pahoinpitelyksi. Ei siitä kannata loukkaantua.
Huonosti valittu lastenhoitaja.Kato peiliin äläkä mulle soita poskee!
Poikani luokalla on tyttö, joka ei ole edes mitenkään erikoisen vilkas, mutta kokeilunhaluinen. Kipsiä ja tikkejä on kertynyt jo monta. Suurin osa vahingoista on tapahtunut koulussa tms. mutta ovat kuulemma saaneet selitellä.
se epäily ole mitään henkilökohtaista teitä vastaan. Kaikkiin lasten murtumiin pitää suhtautua potentiaalisina pahoinpitelyinä, koska valitettavan usein se on aiheellinen epäily. Ja selityksiä tietysti riittää...
Lapset voi oikein hyvin.Olen OLLUT KOKO AJAN KOTONA JA VIELÄ NYTKIN KUN OVAT KOULUSSA.MÄ OON TÄYDELLINEN ÄITI!!!
kun murtuma sattui.
Pientä vittuilua siis.
Meistä tehty lastensuojeilmoitus aikanaan murtuman vuoksi. En unohda asiaa koskaan, vaikka siitä on 7v. aikaa. Pelottaa pojan kohellukset ja siksi pidetään vakuutusta, että päästään yksityiselle hoitoon.
Meitä ei todettu syylliseksi, muttei syyttömäksikään, kun me pirulaiset ei suostuttu tunnustamaan.
Meillä poika oli ollut 3 päivää päiväkodissa ja kolmantena päivänä kun hain hänet hoidosta, niin päässä oli kallossa sisäänpäin oleva kuoppa! No nappasin pojan mukaan ja vein yksityiselle lääkärille ja kerroin, että tämmöinen oli tullut hoidossa. Hoidossa eivät osanneet ollenkaan kertoa, että mitä oli tapahtunut, ei ollut kuulema kuulleet edes pojan itkeneen... No meillekin sanottiin, että jos vamma ja tarina (mikä tarina??? kun ei me tiedetty mitään) ei täsmää, niin lapsi otetaan meiltä pois kunnes asia selviää. Silloin mietin kyllä hetken, että onpas kyllä kiva. No, mut loppu hyvin kaikki hyvin ja se päiväkoti on kyllä tosi hyvä, oikein haluamalla olen halunnut toisenkin lapseni sinne, vaikka alku oli vähän hankala.
Meillä poika oli ollut 3 päivää päiväkodissa ja kolmantena päivänä kun hain hänet hoidosta, niin päässä oli kallossa sisäänpäin oleva kuoppa! No nappasin pojan mukaan ja vein yksityiselle lääkärille ja kerroin, että tämmöinen oli tullut hoidossa. Hoidossa eivät osanneet ollenkaan kertoa, että mitä oli tapahtunut, ei ollut kuulema kuulleet edes pojan itkeneen... No meillekin sanottiin, että jos vamma ja tarina (mikä tarina??? kun ei me tiedetty mitään) ei täsmää, niin lapsi otetaan meiltä pois kunnes asia selviää. Silloin mietin kyllä hetken, että onpas kyllä kiva. No, mut loppu hyvin kaikki hyvin ja se päiväkoti on kyllä tosi hyvä, oikein haluamalla olen halunnut toisenkin lapseni sinne, vaikka alku oli vähän hankala.
sen jätit kertomatta
Kiipeili isoveljensä parvisängyn tikkailla ja tippui sieltä. Kysyttiin kyllä miten se oli tapahtunut, kysyttiin lapseltakin. Enempää ei kyselty eikä epäilty.
Pikkulasten kädet ja jalat murtuu erittäin harvoin muuten kun pahoinpitelyn takia.
Mutta kuka epäili?