Tästä rivitalo asunnosta on pian päästävä pois. Tuolla
meidän takapihalla taas yks mummeli haravoi vaikka on meidän puolta. Tulee sinne aina kyylään muka hyvä hyvyyttään. Siellä ei ole eds paljon mitään haravoitavaa kun olen sen jo tehnyt. Kesällä sama kyylä nyppi kerran rikkaruohoja meidän kukkapenkistä ja me joimme aamukahvia. Sanoin ukolle et nyt laitetaan tää kämppä myyntiin ja mennään takas kerrostaloon, sinne ei parvekkeelle kukaan pääse.
Kommentit (4)
Vierailija:
meidän takapihalla taas yks mummeli haravoi vaikka on meidän puolta. Tulee sinne aina kyylään muka hyvä hyvyyttään. Siellä ei ole eds paljon mitään haravoitavaa kun olen sen jo tehnyt. Kesällä sama kyylä nyppi kerran rikkaruohoja meidän kukkapenkistä ja me joimme aamukahvia. Sanoin ukolle et nyt laitetaan tää kämppä myyntiin ja mennään takas kerrostaloon, sinne ei parvekkeelle kukaan pääse.
Meillä naapurin lapset juoksenteli makkarin ikkunan alla ja sanoin heille että ei ole kiva kun tulette toisten ikkunoiden alle leikkimään, eivät uskoneet. Sanoin heidän äidilleen niin sitten se loppui. Sano sinäkin mummelille suoraan että ei ole kiva kun tulee teidän ikkunan alle haravoimaan.
Sillä on kanssa tyylinä hoitaa toistenki pihat. Oon ajatellut, ettei ne naapurit välttämättä tykkää. Meille sais kyllä tulla pihatöihin mua ei haittais.
Eikös siellä saa puolustaa tonttiaan vaikka tappamalla.