Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiimalasivartalosta

Vierailija
26.05.2011 |

Onko tiimalasivartalossa olennaisempaa rinnanympärys vai hartioiden leveys? En googlen kautta löytänyt kuin eriäviä mielipiteitä....

Pohdin tässä olenko, ah niin seksikäs tiimalasi vai ällöttävä läskipersepäärynä! ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rinnanympärys, ainakaan en ole missään nähnyt hartianympärysmittoja :) Toki se hartioiden kokokin vaikuttaa, mutta jos rinnat ovat pienet ei ainakaan minulle tule tiimalasi-mielikuvaa.

Vierailija
2/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ylä- ja alaosa näyttää olevan tasapainossa ja niiden välissä on kapea vyötärö, vaikutelma on tiimalasivartalo. Hartioiden leveys ja/tai rinnanympärys vaikuttaa. Päärynävartalonkin voi pukemalla saada tiimalasivartaloksi esimerkiksi hartioita korostamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosan pitää tasapainottaa alaosaa tiimalasivaikutelman luomiseksi. Jos lannetta ja peppua on, pitää vastaavasti olla hartiaa ja povea. Pelkkä rinnanympärys ei riitä, koska jos hartiat ovat kapeat, on silhuetiltaan täysi päärynä, vaikka rinnat olisivatkin isot. Pelkkä hartialeveys taas ei luo tiimalasiprofillia, vaikka edestä katsottuna olisikin taspainoisemman näkoinen X-kroppa kuin isopovisella ja lanteikkaalla. Se, kumpi ratkaisee, on makuasia.

Vierailija
4/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea lantio, kapea vyötärö ja leveä rinnanympärys

Vierailija
5/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö on kapea. Mulla on isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio ja olen ihan päärynä, koska hartiat on kapeat. Mä en näe päärynäkroppaani mitenkään ällöttävänä.

Vierailija
6/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ota ollenkaan huomioon hartioita

Vierailija
8/13 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mukaan olen banaani/suora vaikka vyötäröllä ja lantioilla on 30cm eroa!

Vierailija
9/13 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän  senä rinnoilla että hartioilla ole vaikutusta? Tiimalasissa tulee olla leveä lantio, ainakin 20cm kapeampi vyötärö ja suunnilleen yhtä leveä hartianympärys kuon lantionympärys. Mutta lisäksi täytyy löytyä poveakin, koska muuten profiilissa ei näytä lainkaan tiimalasilta.

Vierailija
10/13 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rinnanympärys, ainakaan en ole missään nähnyt hartianympärysmittoja :) Toki se hartioiden kokokin vaikuttaa, mutta jos rinnat ovat pienet ei ainakaan minulle tule tiimalasi-mielikuvaa.

eli jos on v-selkäinen (urheilijamainen vartolo) ympärys on isompi...

Voisikin heittää kysymyksen pitääkö tiimalasin olla v-selkäinen, että näyttää takaapäin tiimalta?

Vierailija
11/13 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hartioiden leveys vaikuttaa enemmän. Jos on kapeat hartiat, on mallia päärynä, vaikka olisikin isot rinnat. Mä oon pienirintainen tiimalasi.

Vierailija
12/13 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea lantio, kapea vyötärö ja leveä rinnanympärys

toi on lähempänä Y:tä. Tiimalasissa pitää olla leveä lantio ja samassa suhteessa leveä hartiat ja isot rinnat.

Vierailija
13/13 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoista voisi luulla, että olen tiimalasi, mutta olen ihan päärynä, koska hartiat on kapeat. Mun mitat on 100 - 71 - 102.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän